וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלה במהלך רכיבת סגווי - ותובעת מיליון שקל

גלעד גרוסמן

30.10.2011 / 14:12

סוכנת נסיעות שזכתה להתנסות בנסיעה מאורגנת ומודרכת בכלי הדו גלגלי על ידי חברת ישרוטל, איבדה שליטה על הכלי, נפלה, נחבלה ושברה את הכתף. הפציעה הובילה לפיטורים וכעת - לתביעה

סוכנת נסיעות הגישה לאחרונה תביעה בגובה של כמיליון שקלים נגד רשת המלונות "ישרוטל", לאחר שלטענתה נפצעה כשנפלה מכלי התחבורה הדו גלגלי - סגווי, במהלך פעילות מאורגנת של הרשת. על פי התביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורך הדין כרמי בוסתנאי, התובעת, בת 38, זכתה ביום כיף במסגרת מבצע "מסודרים בישרוטל - קיץ 2010", לאחר שביצעה הזמנות רבות למלונות הרשת. ביולי אשתקד היא נסעה עם אחותה ועוד כעשרה סוכני נסיעות לנמל תל אביב, שם המתינו להם מדריכי סגווי שהוזמנו על ידי רשת המלונות.

לרוכבי הקבוצה, כך נטען, הוסבר באופן כללי לגבי מהות הפעילות, חילקו להם קסדות ונאמר להם שהרכיבה מותרת באזור תחום. אולם, כך לטענת התובעת, בשל מספרם הרב של חברי הקבוצה, הורו המדריכים לרוכבים לנסוע לאורך הטיילת - מחוץ לאזור המתוחם. סוכנת הנסיעות הביעה בפני המדריכים חששות מתפעול המכשיר הלא מוכר, אך לטענתה, המדריכים אמרו לה לעלות על המכשיר, להתחיל בנסיעה ובמידה ותרצה לרדת מהמכשיר תוכל לחזור אליהם ולהודיע כי היא מוותרת על הפעילות.

האישה, כך עולה מהתביעה, החלה לנסוע על הסגוויי, אולם אחרי זמן קצר החליטה שהיא רוצה לחזור. בדרכה חזרה עברו במקום עוברי אורח, היא לא הצליחה לעצור את הכלי הדו גלגלי, סטתה ימינה כדי לא לפגוע בהולכי הרגל ועקב כך פגעה במחסום. היא איבדה שליטה על המכשיר, נפלה ונחבטה בקרקע בעוצמה. לאחר שנחבלה, הובהלה האישה לבית החולים איכילוב, שם נמצא כי היא סובלת משבר בכתף שמאל. בעקבות הפציעה, נאלצה הסוכנת להיעדר מהעבודה לתקופה של ארבעה חודשים, שלאחריהם איבדה את מקום עבודתה. עוד נטען בתביעה, כי היא סובלת מנכות קבועה בשיעור של 12.5% בשל הגבלה בתנועות הכתף. מ"ישרוטל" נמסר בתגובה כי "עד לרגע זה לא התקבלה במשרדי החברה כל תביעה בנדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully