וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיע את אישתו עם כיסוי עיניים - ונחשד בחטיפה

רמי שני

30.10.2011 / 12:06

דיווח שהגיע למשטרה אודות גבר המסיע אישה שעיניה מכוסות גרם לה לצאת למרדף ומעקב אחר החשוד. רק משאיתרו אותו, התגלה כי מדובר בבת-זוגו, שעברה ניתוח בעיניה דקות קודם לכן

טעות מביכה של שוטרי משטרת באר שבע כמעט והביאה למעצר שווא של אדם על חטיפת בת-זוגו. השוטרים הערניים הבחינו ביציאה מבאר שבע ברכב ובו גבר ולצידו אישה העוטה כיסוי עיניים. הם עקבו אחר הרכב עד צומת אשל הנשיא, שם עצרו את הרכב ותשאלו את בני הזוג המופתעים.

"בעצירה ברמזור, חסמה אותנו לפתע מכונית משטרה, ממנה יצא שוטר ודרש מבן-הזוג שלי לצאת החוצה. הם היו בטוחים שהוא חוטף אותי", סיפרה נורית, שבדיוק יצאה מניתוח לתיקון ראיה בלייזר. "רק אחרי שהסברנו להם שזה לא ממש מה שהם חושבים, הם אפשרו לנו להמשיך את הנסיעה. אבל היו כמה רגעי מתח".

כך, כמעט מצאו את עצמם השניים במצב לא נעים בחקירה משטרתית. "הייתי בניתוח לייזר בעיניים במכון בבאר שבע. בסוף הניתוח, הגיע בן-הזוג שלי בא לקחת אותי, כי לא יכולתי לנהוג לבד", היא סיפרה והסבירה כי "הייתי חייבת לקשור מטפחת ככיסוי עיניים כדי לא להיחשף לאור, אחרת הייתי סובלת מכאבים עזים כתוצאה מחשיפה לאור השמש".

"במהלך הנסיעה, בן-הזוג שלי אמר שהוא חושב שרכב מסוים עוקב אחרינו - ובאמת, כשהגענו לצומת אשל הנשיא, חסם אותנו הרכב המשטרתי. מישהו כנראה דיווח למשטרה, שהוא חושד כי נחטפתי", סיפרה. "אחד השוטרים פתח את הדלת והוציא את בן הזוג שלי. שוטר אחר פתח את הדלת לידי, והאור ממש הכאיב לי. הסברנו לשוטרים שהכול בסדר ואני לא חטופה, אלא נוסעת עם כיסוי עיניים כדי להימנע מחשיפה כואבת לאור".

אז התבררה הטעות - "השוטרים הבינו שהייתה כאן טעות ושחררו אותנו. אבל לפני שהשוטרים עזבו אותנו, אמר אחד מהם בקשר שהוא חושב שהאיש שדיווח על כך ראה יותר מדי סרטי בלשים". במשטרה אישרו את פרטי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully