וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתה המצבה בחלקת הקבר של איל ההון סמי עופר

28.10.2011 / 8:12

אלמונים ריססו על המצבה בחלקת הקבר של איל ההון בתל אביב את הכתובת "100 שקלים" במעין תעתיק לתגית מחיר. המשטרה פתחה בחקירה. לא נעצרו חשודים בביצוע המעשה

אלמונים השחיתו אתמול (חמישי) את המצבה בחלקת הקבר שבה נטמן איל ההון סמי עופר. על המצבה בבית העלמין טרומפלדור בתל אביב התגלתה הכתובת המצוירת "100 שקלים", במעין תעתיק לתגית מחיר. משטרת לב תל אביב פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, אולם עד כה לא נעצרו חשודים בביצוע המעשה.

סמי עופר הלך לעולמו לפני ארבעה חודשים וחצי בגיל 89. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. במהלך ההלוויה ספד לו בנו אייל ואמר כי "אבא מעולם לא קנה את אמונם של אנשים, אלא זכה באמונם משום שהיה הוגן וישר. העסק שלו נבנה לבנה אחר לבנה, כאשר תמיד נלקחה האפשרות לתסריט הגרוע ביותר להיערכות. אבא, בימים נוכל להתמודד עם מותך אבל בלילות יהיה לנו קשה הרבה יותר".

כתובות רוססו על מצבתו של סמי עופר. דרור עינב
השחתה במצבה/דרור עינב

הבן עידן ספד אף הוא לאביו ואמר כי "היית רגיש גם לאחרון העובדים, היה לך חוש הומור שובה לב. היית מסור לעמלך וסקרן לידע בלתי נדלה. היית משבץ אותנו, את הבנים, כמלחים פשוטים למען נלמד את עבודת הים ביסודיות ונתמודד עם הקשיים ובעיות".

הלווייתו של עופר בחודש יוני הופרעה, לאחר שתושב בדירה הסמוכה לבית העלמין השמיע מוזיקה רועשת. בנוסף, התושב צילם אז סרטון וידאו שתיאר את ההתרחשות מול ביתו ואף העלה פוסט לבלוג האישי שלו בו כתב: "שמחנו, סך הכל זה כיף כשאנשים כאלו מתים - אפילו שהם לא נעלמים אלא רק מתחלפים".

עוד בנושא:

הדיווח על מותו של סמי עופר
נתניהו: "סמי עופר היה ציוני בכל רמ"ח איבריו"
אחרון אילי הספנות: סיפור חייו של סמי עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully