וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר רטוב: גשמים מקומיים ירדו ברחבי הארץ

27.10.2011 / 8:55

אזרחי ישראל התעוררו הבוקר ליום נוסף של גשמים מקומיים. החזאים מרגיעים: "החורף עוד לא התחיל, אנחנו עדיין בעונת מעבר. עינינו נשואות בתקווה שהחורף יופיע במלוא הדרו"

תושבי הארץ התעוררו היום (חמישי) לבוקר חורפי וגשום, בעיקר במרכז אך גם במקומות נוספים ברחבי הארץ. זאת לאחר הגשמים אתמול. הגשמים צפויים להמשיך לרדת מחר, יחד עם התחזקות הרוחות. מזג האוויר הקריר ימשיך, כפי הנראה, גם ביום שבת וביום ראשון, אז אף תיתכן ירידה נוספת בטמפרטורות.

סימני חורף? גשם מקומי עד שעות אחר הצהריים
התחזית: הטמפרטורות יירדו, ייתכן גשם מקומי
מידע נוסף בוואלה! מזג אוויר

גשם בתל אביב, אוקטובר 2011. דרור עינב, דרור עינב
תל אביב, הבוקר/דרור עינב, דרור עינב

החזאי אבי יעקב-זאדה מחברת "מטאו-טק" סיפר לוואלה! חדשות כי "באזור המרכז ירדו כמויות נאות יחסית ב-24 השעות האחרונות. בתל אביב ירדו כ-6 מילימטרים, באזור השרון ירדו כ-2 מילימטרים של גשם ולמפעל השפד"ן אף התנקזה כמות מקסימלית של כ-12 מילימטרים של מי גשמים. עיקר הגשם אכן ירד באזור המרכז, אבל גם במקומות אחרים ירדו משקעים, כך מתמונות הלוויין שהסתכלנו בהם בכל הארץ".

הוא הוסיף כי "בכל מקרה היום בבוקר צפוי להמשיך גשם מקומי שילך ויתמעט בהדרגה, ובמשך היום ייעשה מעונן חלקית. מחר תתחזקנה באזור הרוחות, בעיקר לאורך החוף ותיעשנה צפוניות-מערביות עד צפוניות-מזרחיות, שמהירותן יכולה לעלות אפילו על 40 קילומטרים לשעה. כמו כן, אנחנו צופים שהים ילך וייעשה ממצב גלי למצב גבה-גלי, והגלים יכולים להגיע עד כשני מטרים. החורף עוד לא התחיל. אנחנו עדיין בעונת מעבר. עינינו נשואות בתקווה שהחורף יופיע במלוא הדרו".

הטמפרטורות החזויות להיום: עד 26 מעלות ברמת הגולן, עד 22 מעלות בהרי הגליל, עד 24 מעלות בחיפה, עד 27 מעלות בתל אביב, עד 22 מעלות בירושלים, עד 27 מעלות בצפון הנגב, עד 32 מעלות בים המלח ועד 31 מעלות באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully