וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: בייבי דולפינה שוחה לצד אמה

23.10.2011 / 16:09

וחוץ מהשחיינית הקטנה, במדור 'חיות מסביב לעולם' השבוע, גם דב קואלה ישן, טיגריסית מדלגת במים, חתולה פרסית מתמתחת, נשר אדום זנב פצוע , עגורים בשקיעה, ועוד

דב קואלה, גרמניה

דב קואלה ישן על עץ בגן החיות שבעיר דויסבורג, גרמניה. הקואלה היא יונק כיס מיוחד במינו הנפוץ ביבשת אוסטרליה בלבד וניזון אך ורק מעלי אקליפטוס. אין פלא שהקואלה בתמונה נתפס כשהוא ישן, שכן הקואלות מבלות 18 שעות ביממה בשינה ערבה. (צילום: רויטרס)

דגי איגל ריי, האיים הבלאריים

צוללן מאכיל קבוצה של דגיי איגל ריי באקווריום פלמה שבאיים הבלאריים באי מיורקה שבספרד. דג האיגל ריי קיבל את שמו בשל יכולותו המדהימה לקפוץ לגובה של כמה מטרים מעל המים ובשל תנועתו במים המזכירה מעוף ציפור. (צילום: רויטרס)

גור זברה ואמו, גרמניה

גור זברה כבן חודש עומד לצד אמו בגן החיות שבעיר דויסבורג, גרמניה. הריון של זברה נמשך כשנה ובסופו תלד האם סייח אחד בלבד. על פי מחקרים, בעת היוולדו של הגור הוא מטמיע את דוגמת הפסים שעל גוף אמו ו"מצלם" אותה, מה שמאפשר לו לזהות את מיקומה בעדר בקלות יחסית. (צילום: רויטרס)

טיגריסית במים, קליפורניה

טיגריסית קופצת מבריכה בגן החיות אוקלנד שבקליפורניה, ארצות הברית. טיגריסית זו היא אחת מבין ארבע נקבות שגודלו מינקות על ידי בני זוג מטקסס שהתגרשו ומצאו שהטיפול בארבע הנמרות הבוגרות יקר מדי עבורם. הזוג עמד בפני החלטה: הרדמתן או מסירתן לגן חיות. גן החיות "גלדיס פורטר" שבטקסס יחד עם משרד החקלאות האמריקאי חיפשו עבור ארבע הנקבות בית בו הם לא יופרדו ובארבע השנים הראשונות הן חיו יחד בגן החיות בטקסס. לאחר ארבע שנים נוצר עומס בגן החיות ובגן החיות אוקלנד שם שמעו על הסיפור המרגש החליטו לאמץ את הארבע אליהם מבלי להפרידן. (צילום: AP)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גור דב נמלים, אנגליה

גור של דב נמלים ענק מסתתר תחת זנבה של אמו, בכלובם בגן החיות בצ'סטר שבצפון אנגליה. הגור בן 11 השבועות הוא הראשון מבין בני מינו שנולד בגן החיות ועל כן ההתרגשות גדולה. לאחר היוולדו סוחבת האם את הגור על גבה עד שיגיע לגיל של כחצי שנה כאשר דגם פרוותו של הגור משתלב בזה של אימו ונועד לעזור בהסוואתו. (צילום: רויטרס)

חתולה פרסית, סין

חתולה פרסית מותחת את כפותיה מבין סורגי כלוב בתערוכת חתולים בפרובינציית חוביי שבמרכז סין. החתול הפרסי הוא בעל אף פחוס, מה שמהווה קריטריון חשוב בהשתתפות בתערוכות מעין אלה ומעלה את מחירו של החתול במידה רבה. (צילום: רויטרס)

קופת אורנגאוטן סומטרית, קליפורניה

ג'ינג'ר, קופת אורנגאוטן סומטרית מגן החיות בסקרמנטו, בירת מדינת קליפורניה שבארה"ב. ג'ינג'ר שנפטרה השבוע בגיל 56 נולדה באי סומטרה שבאינדונזיה בשנת 1955 והובאה לגן החיות בסקרמנטו בשנת 1984 והפכה לקופת האורנגוטאן הסומטרית המבוגרת ביותר שחייתה בארה"ב. תוחלת החיים של הקוף האינטלגנטי הזה עומדת על כ-35 שנה בטבע וכ-50 שנה בשבי בגני חיות. (צילום: רויטרס)

נמר שחור, אוהיו

נמר שחור בתמונה שצולמה על ידי גן החיות קולומבוס שבאוהיו, ארה"ב. הנמר הוא חלק מאוסף של חיות אקזויטיות שהוחזקו בחווה באיזור זנסוויל שבאוהיו ושוחררו השבוע על ידי בעליהם. הבעלים, טרי תומפסון שיחרר את החיות לחופשי ולאחר מכן התאבד, כאשר בדיקות שנערכו לאחר מותו הראו כי הוא ננשך בראשו לאחר ההתאבדות, ככל הנראה על ידי אחד מהחתולים הגדולים. סך הכל שוחררו מהחווה 56 חיות אקזוטיות כאשר ביניהן: 18 נמרים בנגלים נדירים, 17 אריות, 6 דובים שחורים, 2 דובי גריזלי, בבון, שועל ועוד מספר אריות.על אף העובדה כי אלו חיות נדירות הן נורו למוות על ידי השריפים המקומיים בשל היותן מסוכנות ובשל היותו של האיזור מיושב. 6 חיות שרדו, 3 נמרים, דב גריזלי צעיר ו-2 קופיי מקאו. קוף נוסף עדיין לא נמצא והחשד הוא שהוא נטרף על ידי אחת החיות. החיות שניצלו הועברו לגן החיות קולומבוס שם על פי דוברת גן החיות הם מטופלים ונמצאים במצב טוב. (צילום: רויטרס)

עגורים, הונגריה

להקת עגורים אפורים מתעופפת מעל הערבה ההונגרית בה נמצא הפארק הלאומי הורטובג'י שהוא מקום האיסוף הגדול ביותר של עגורים באירופה ונמצא כ-200 ק"מ מבודפשט. צפרים ספרו למעלה מ-90 אלף עגורים שנמצאים בפארק השקט, היכן שהם שוהים בדרך כלל עד הכפור הראשון ולאחריו הם יעופו לאפריקה דרך סיצילה שבאיטליה. (צילום: AP)

נשר אדום זנב, סן פרנסיסקו

נשר אדום זנב עם מסמר שנעוץ בראשו נצפה בפארק גשר הזהב בסן פרנסיסקו על ידי קבוצה הפועלת לחילוץ של חיות בר. מחלצי החיות ניסו לתפוס את הנשר בימים האחרונים על ידי השארת מלכודות, אך בינתיים היא לא נתפסה. אדום הזנב שמוצאו באמריקה הצפונית נורה ככל הנראה על ידי אקדח מסמרים ופציעתו עלולה להביא למותו אם לא יטופל בזמן הקרוב. (צילום: AP)

גורת דולפין ואמה, גרמניה

דורותה, גורת דולפין שוחה לצד אימה דלפי בדולפינריום שבגן החיות בעיר דויסבורג שבגרמניה. דורותה נולדה ב-27 בספטמבר השנה ואימה דלפי גם היא נולדה בגן החיות הזה לפני 19 שנה. רבות נכתב על היותו של הדולפין החיה האינטלגנטית ביותר בטבע ואכן היחס בין משקל גופו לבין משקל מוחו הוא מבין הגבוהים ביותר מבין החיות. הדולפין הוא ממשפחת היונקים מה שאומר שהנקבה מניקה את תינוקה, מדריכה אותו ושומרת איתו על קשר גם כשהוא מתבגר, מה שלא אופייני לעולם החי. (צילום: רויטרס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully