וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר המטפל החשוד ברצח הקשישה בכפר סבא הוארך

16.10.2011 / 17:25

הוארך בעשרה ימים מעצרו של החשוד ברצח ואונס הקשישה בבית האבות "מגדלי הים התיכון" בכפר סבא. עורך דינו של החשוד קבל כי המשטרה הדליפה מידע לתקשורת שלא על פי הנוהל

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (ראשון) בעשרה ימים את מעצרו של רנל אמור, מטפל ממוצא פיליפיני החשוד בהתעללות מינית וברצח הקשישה שולה גולדברד בעיר לפני כחודש. הדיון התקיים ללא נוכחותו של אמור, המאושפז עדיין בבית החולים השיקומי "רעות" בתל אביב, תחת השגחת המשטרה.

לפני כחודש נמצאה גולדברד, קשישה בשנות ה-80 לחייה, ללא רוח חיים בחדרה שבבית האבות "מגדלי הים התיכון" בכפר סבא. אמור, עובד זר מהפיליפינים אשר עסק בסיעוד הקשישה, נמצא פצוע בסמוך לבית האבות, לאחר שלפי החשד קפץ מגג בית האבות. ניתוח הגופה אישש כי הקשישה נרצחה, ואף העלה חשד כי עברה התעללות מינית. מהמשטרה נמסר כי החשוד הודה ברצח הקשישה.

סנגורו של החשוד, עורך הדין ניל סיימון, קבל בדיון שנערך היום בבית המשפט על הפרסומים השונים שהופיעו באמצעי בתקשורת לאחר הארכת המעצר הקודמת. לדבריו, גורמים במשטרה הדליפו לכלי התקשורת חוקרי חקירה אשר אינם ידועים לי, משום שאלו נמצאים בדו"ח משטרתי סודי, דוגמת הודאתו של החשוד ברצח המיוחס לו. סיימון אף ציטט בבית המשפט קטעים מתוך ידיעות שהתפרסמו בנושא.

שופט בית משפט השלום, דוד גדול, קבע כי "מצב בו זמן קצר לאחר תום הדיון מוציא גורם במשטרה לתקשורת הודעות שלא הופיעו בדיון מהווה תופעה בלתי מתקבלת על הדעת, ויש בה ביזוי בית המשפט". השופט הורה להעביר את נושא ההדלפות לבדיקתו של קצין חקירות מחוזי.

מאז שנערך הדיון הקודם בהארכת מעצרו, שוחרר אמור מבית החולים בילינסון בפתח התקווה, כשהוא משותק בפלג גופו העליון, והועבר לבית החולים השיקומי "רעות". המשטרה הוסיפה לחקור אותו במיטת חוליו. אל הדיון הקודם הגיע אמור באלונקה, כשהכרתו מעורפלת. לאחר הדיון טען החשוד כי אינו חש בטוב. לבקשת סנגורו, לא הגיע החשוד לדיון בית המשפט שנערך היום.

בהחלטתו קבע השופט כי מאחר והחשוד מרותק למיטת בית החולים, ואינו צפוי להשתחרר בזמן הקרוב, יוארך מעצרו בעשרה ימים נוספים. עוד ציין השופט כי מאחר והחקירה מתנהלת בזמן החגים, יש להאריך את מעצר החשוד על מנת החשוד על מנת לאפשר את הזמן הדרוש לחקירה יסודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully