וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון: החשוד ברצח התוודה, הגופה נעלמה

16.10.2011 / 16:30

כוחות המשטרה מחפשים מזה שלושה ימים גופת אלמוני בחופי ראשון לציון, בעקבות וידויו של אדם שאמר "רצחתי אדם, תעצרו אותי". המשטרה מחפשת את הגופה, ובוחנת במקביל את שפיות החשוד

משטרת ראשון לציון מחפשת בימים האחרונים אחר גופתו של אדם, שזהותו אינה ידועה, בחופי העיר. החיפושים החלו עם הגעתו של גבר תושב העיר לתחנת המשטרה בעיר, ביום שישי האחרון, שהתיישב מול יומנאי המשטרה, ואמר: "רצחתי אדם בחוף הים. תעצרו אותי". השוטרים המופתעים לקחו את החשוד לחדר החקירות, שם חזר על הסיפור ואף ערך בהוראתם שחזור של הרצח. השוטרים פתחו בחקירה, אולם גופה, עדיין, אין.

בחקירתו סיפר האיש, מתאגרף מקצועי לשעבר בן 43, כי ישב לבדו על כיסא נוח בחוף הים בראשון לציון, כאשר הגיח מאחוריו אדם זר ותקף אותו ללא סיבה נראית לעין. החשוד, לטענתו, השיב מלחמה על ידי הכאתו עד אובדן הכרה, ולבסוף השליך אותו למים. לשוטרים הראה חבלה בראשו, שלטענתו נגרמה כתוצאה מהמהלומות שהיכה בו הקורבן. החשוד הביע חרטה על המעשה בחקירתו.

בעקבות העדות יצאו כוחות משטרת ראשון לציון לחוף הים – והחלו לבצע סריקות בסיוע מסוק, ג'יפים ומתנדבים, אך חיפושיהם עלו בתוהו. גם כוחות השיטור הימי, שביצעו חיפושים בתוך המים ובסמוך לקרקעית הים, לא מצאו דבר שעלול להיקשר לאירוע. "במקרים כאלו אנחנו לא לוקחים סיכון", אמר רב-פקד צביקה רוזנברג, סגן מפקד תחנת ראשון לציון, "ביצענו סריקות מקיפות, גם בערב החג וגם למחרת, אך לא איתרנו דבר. כמו כן, לא קיבלנו עד כה שום תלונה על נעדר העונה לתיאור".

סנגורו של החשוד, עורך הדין פאדי ספרחאן, אמר כי על בית המשפט לשחרר את מרשו. "לטעמי רק אנשים ישרים באים לתחנת המשטרה ומודים במעשיהם", אמר בדיון. בית המשפט לא נענה לבקשת ספרחאן, ומעצרו של החשוד הוארך, לא לפני שנשלח להסתכלות בבית החולים הפסיכיאטרי באר יעקב. במשטרה מתכוונים להמשיך לחקור את החשוד ולנסות לאמת את גרסתו, בעזרת מידע מודיעיני ועדי ראייה ששהו בחוף הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully