וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח אותי קוזו 2: מי יאהב את הגור המדהים?

17.10.2011 / 10:14

בפרק שני בריאליטי וואלה! בעלי חיים למציאת בית מאמץ לקוזו, גור רועה בלגי מעורב - חנה, הכלבה הזקנה מהגינה מספרת על קוזו ועל חיבתו לחתולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא אוהב לריב. קוזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנידון: קוזו, כלב מיוחד בן ארבעה חודשים, רועה בלגי מעורב, מחפש משפחה מיוחדת לקשר ארוך טווח

הדרך: בשבוע הקרוב יציגו שלושה חברים של קוזו את הייצור הקסום – כי גם לכם מגיע ליהנות מהחיים בחברתו, וגם כי לו מגיע בית קבוע ומחבק. וואלה! בעלי חיים הרימה את הכפפה, ופתחה את המייל שלה למשפחות או בתים אחרים שירצו בו. מתוכם, לצערנו, נבחר בסופו של דבר רק אחד.

ממליץ מספר 2: חנה – הכלבה הזקנה מהגינה

כשביקשו ממני להמליץ על קוזו הצעיר ולהשתתף בפרויקט הזה, הייתי אמורה להגיד לא. לפחות עד שאצליח לגרום לכלבלבון הצעיר הזה להתמכר כמו כולנו לרדיפה אחרי חתולים. לא שבגיל 14 הייתי מתנגדת לוותר על ההתמכרות הזו שלי, אבל כשאתה כבר שם, אתה רוצה להפיל את כולם איתך לבור. כמו אצלכם בני האדם, שכל הזמן שואלים אחד את השני מתי אתה מתחתן ומתי אתה מביא ילדים – גם אנחנו לא אוהבים לעשות שטויות לבד.

רק שקוזו מסרב בינתיים להיגרר. אף כלב בגינה לא מצליח לעניין אותו במה שמכונה אצלנו – הסיגריה הראשונה. עם היופי המסתורי שלו הוא מתיישב לידך, מביט בך כאילו מה אתה רוצה ממנו ולמה אתה עושה את זה בכלל. הוא מספר שעבר כבר בבית עם חתולים ושזה הרבה יותר מעניין להיות בסוג של קשר בריא איתם מאשר לריב איתם כל הזמן. האמת היא שהוא צודק. ככה יש לו גם הרבה יותר סיכוי למצוא בית. אבל האינסטינקט, אוי האינסטינקט, לא נותן לי להסכים. המסורת, אני אומרת לו. מה עם המסורת. אבותיך רדפו אחרי חתולים. אבות אבותיך רדפו אחרי חתולים, גם אתה תרדוף אחרי חתולים.

אבל בפנים, אני חייבת לומר, אני מזדהה עם קוזו. גם עלי צעקו ככה בצעירותי, אבל אותו עוד אפשר להציל. קוזו מתאים כמעט לכל בית בישראל, כולל בית עם הרבה חתולים: הגישה שלו לחיים חיובית, שמחה, טהורה – גור, אבל עם אופי. שווה לכם להזדרז ולשלוח מייל אם אתם רוצים אותו, לפני שמישהו יקלקל אותו.

כתובת לשליחת מייל: home4kozo@walla.com

קח אותי קוזו 1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גישה חיובית לחיים. קוזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully