וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה במר'ר: נהרג אחיו של צוער שנספה באסון הכרמל

קובי דוד

16.10.2011 / 1:06

כשנה אחרי שאחיו נספה באסון הכרמל, נהרג איהאב נג'יב סרחאן, תושב כפר מר'ר בן 41, בתאונת דרכים לאחר שאיבד שליטה על המכונית בה נסע והתנגש בחומה סמוך לכניסה לכפר

השכול מכה פעמיים: איהאב נג'יב סרחאן, תושב כפר מר'ר בן 41, נהרג אמש (שבת) בתאונת דרכים שאירעה סמוך לכניסה כפר. מכוניתו של סרחאן התנגשה בחומה, כנראה כתוצאה מאיבוד שליטה, והוא נהרג במקום. אחיו הצעיר של סרחאן, איאס, נהרג לפני כשנה באסון הכרמל. איאס היה מצוערי שירות בתי הסוהר שהיו על האוטובוס שנקלע לאש ונשרף.

אביו של סרחאן, נג'יב, היה בין העותרים נגד הענקת העיטורים לקציני המשטרה שנספו באסון. משפחות צוערי השב"ס טענו כי על המפכ"ל לעכב את הענקת העיטורים עד לסיום חקירת מבקר המדינה. למרות טענות המשפחות, האותות הוענקו לבסוף לקרובי משפחתם של הנספים.

"אנחנו מברכים את קציני המשטרה ואת כל מי שפעל בשטח להצלת חיי אדם ומבקשים שיתנו לו צל"ש על כך, אבל רותמים את העגלה לפני הסוסים. מי שמחליט מי פעל כמו שצריך ונתן הוראות כמו שצריך זה המבקר. שיחכו עד שהוא יעביר את מסקנותיו והאמת תצא לאור, אז לדעתי יש לתת אות לכל אדם שביצע מעשה גבורה", אמר אז סרחאן האב, "גם אם יתקשרו אלי מחר בבוקר ויבקשו לתת לבן שלי אות גבורה, אני לא אסכים".


עוד באותו נושא:
תיעוד נדיר: הדקות האחרונות של צוערי שב"ס בכרמל
למי ששכח: כל הרוגי האסון בכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully