וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ראשונה שוב במצפה הילה: הכל מוכן לחזרת גלעד

אריאל נוי

14.10.2011 / 19:00

לקראת חזרת הבן מהשבי, עמלו בני המשפחה על סידור הגינה, ותלו שוב את דגל ישראל על הגג. לאחר יותר משנה יסעדו הערב אביבה ונעם שליט יחד עם ילדיהם במצפה הילה, בציפייה ליום שלישי

הגינה בבית משפחת שליט במצפה הילה לא טופלה מזה שנה. בעליה, אביבה ונעם, עזבו את הבית לפני כמעט שנה וחצי, לטובת מאהל המחאה בירושלים, שנועד לדחוף את הממשלה לשחרר את בנם המוחזק בעזה, גלעד שליט. משסיים המאהל את תפקידו, ולקראת שובו של הבן משבי החמאס, עמלו היום בני משפחת שליט על סידור וניקוי הגינה. בני המשפחה עושים הכל כדי שהבית יראה כמו שהיה בפעם האחרונה שיצא גלעד מדלתו, ובין היתר גם תלה נעם את דגל ישראל על הגג – לראשונה מזה חמש שנים, אולי כסמל של אמון מחודש במדינה.

עסקת שליט - סיקור מיוחד בוואלה!
הביון הגרמני: ”חלקנו בעסקת שליט מעורר גאווה”
דעה: העסקה לשחרור גלעד שליט - מדוע עכשיו?
רעיית המחבל ממלון ”פארק”: ”בטוחה שהוא ישתחרר”
הממשלה אישרה: העסקה לשחרור שליט תצא לפועל

במצפה הילה מתכוננים לשובו של גלעד שליט. ברני ארדוב
במצפה הילה מתקשטים לקראת החזרה/ברני ארדוב

אוהד קנר, מבכירי הפעילים במטה המאבק, ומי שליווה את נעם בצאתו לצעדה שהסתיימה במאהל הירושלמי, נמצא כעת בבית המשפחה במצפה הילה. "אני נמצא איתם עד יום שלישי, עד בואו של גלעד", הוא הבהיר היום בשיחה עם וואלה! חדשות, "אנחנו מתכננים ועושים הכל כדי שחזרתו תהיה חלקה. אני כבר מתרגש. אני רוצה לראות את אביבה מחבקת את גלעד, ואת גלעד יורד במדרגות. בזה אמצה את פועלי כאן".

ובתוך כך, כלל פעילויות המחאה שהפכו למסורת באחרונה, בוטלו – לרבות טקס קבלת השבת במאהל המחאה, וההפגנות מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. מנהל אגף המשימות בתנועה הקיבוצית, יואל מרשק, אמר כי הוא שמח שהנוהל לעלות את נציגי הקיבוצים מדי שבת למאהל פסק: "אנחנו מתרגשים כמו כולם לקראת בואו של גלעד. השבת הזו מוקדשת להורים המתכוננים לקראת בואו של גלעד". לדבריו, "זוהי השבת הראשונה שאבלה עם משפחתי שלי באופן מלא בחמש השנים האחרונות".

לפי התכנון, גלעד שליט צפוי לעבור ביום שלישי במעבר ניצנה או כרם שלום, משם יילקח במסוק לבסיס חיל האוויר ואז ייפגש גלעד בפעם הראשונה עם בני משפחתו - ובהמשך לביתו במצפה הילה. כבר כעת ברור שביום שלישי לא תתאפשר כניסת אזרחים לתוך היישוב, ושמתחם הבית ייסגר באופן הרמטי. דור פלד, חברו של גלעד שליט, אמר כי "זו התרגשות שאי אפשר לתאר. יהיה פה טירוף כשגלעד יחזור, אבל אני בטוח שהוא ירצה שנעזוב אותו בשקט".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully