וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

104 כרטיסי סים הוברחו לכלא בחגורה של בת 7

11.10.2011 / 18:04

בעת ביקורי משפחות בכלא קציעות עוררה הילדה את חשדם של הסוהרים שמצאו בחגורתה 104 כרטיסי סים, אותם התכוונה אימה להבריח לבעלה, אסיר ביטחוני שכלוא במקום. ביקורי האסירים הופסקו

האסירים הביטחוניים הפלסטינים ממשיכים לנסות להתל בשירות בתי הסוהר: בעת ביקורי משפחות שנערכו היום (שלישי) בכלא קציעות, מצאו הסוהרים מעל 100 כרטיסי סים לטלפונים סלולריים, שהוסתרו על חגורתה של ילדה בת שבע. כאשר נמצאו הכרטיסים הזעיקו הסוהרים את המשטרה, שהחלה בחקירה, וביקורי האסירים הופסקו לאלתר.

בשעות הצהריים הגיעה הילדה, יחד עם אמה ושני אחיה, לבקר את האב - אסיר בטחוני תושב בית לחם, הכלוא בבית הכלא שבדרום הארץ. בני המשפחה נבדקו טרם כניסתם למתקן הכליאה, על פי נהלי בית הסוהר. חגורתה של הילדה עוררה את חשדה של הסוהרת שבדקה אותה, בשל האופן בו לבשה אותה. לבקשתה, השילה האם את החגורה מבתה, וממנה נשרו 104 כרטיסי סים.

מכשירי טלפון סלולריים והמוצרים הנלווים אליהם הם מצרך מבוקש בקרב האסירים הביטחוניים, המחפשים חדשות לבקרים דרכים יצירתיות להברחת המכשירים אל בין כתלי בתי הכלא. רק בחודשים האחרונים נתפסו כ-200 טלפונים סלולריים, אותם ניסו האסירים וקרובי משפחתם להעביר לתוך בתי הסוהר. לפני כשבועיים התגלה מכשיר סלולרי שהוחבא בתוך חיתול של תינוק במתקן הכליאה עופר.

חשש מביצוע פיגועים מתוך הכלא

בשנת 2010 חשף השב"כ כי התגלתה תשתית טרור מחתרתית שפעלה מתוך כלא "קציעות" והצליחה לגייס 20 פעילים תושבי הגדה המערבית, שהיו לקראת תום ריצוי עונשם בכלא, והנחתה אותם לחטוף חייל לצרכי מיקוח לשחרור חיילים. כתוצאה ממספר מקרים כאלו, חוששים הצבא ושירות בתי הסוהר פן יוציאו בכירים פלסטינים פיגועים מתוך הכלא, במידה ויהיו ברשותם טלפונים סלולריים.

כמו כן, חוששים במערכת הביטחון שארגוני הטרור ינסו לגייס אסירים שנמצאים לפני שחרורם. על מנת למנוע את התרחיש מונעים בשירות בתי הסוהר את החזקתם של טלפונים סלולריים ללא פיקוח, ועושים מאמצים לחסום את הרשתות הסלולריות. יחד עם זאת, בשירות בתי הסוהר מעריכים כי בחזקת האסירים הביטחוניים נמצאים מספר טלפונים סלולריים שטרם אותרו על ידי הסוהרים.

עוד באותו נושא
פעילי שליט מנעו ביקור של קרובי אסירים פלסטינים
האסירים הפלסטינים השובתים רעב: "נפסיק גם לשתות"
הפגנת תמיכה באסירים הפלסטינים: "אנחנו ננצח"

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully