וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: המתמחים מודיעים על המשך צעדיהם

אריאל נוי

10.10.2011 / 10:00

הרופאים המתמחים מכנסים מסיבת עיתונאים, בה יצהירו על המשך דרכם נוכח כישלון המשא ומתן עם נציגי משרד האוצר. הם צפויים להודיע על מימוש מכתבי ההתפטרות של מאות מהם

הרופאים המתמחים מכנסים הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים, בה יצהירו על המשך דרכם נוכח כישלון המשא ומתן עם נציגי משרד האוצר, וכלל הנראה יודיעו על מימוש מכתבי ההתפטרות של מאות מהם. על פי קביעת בית הדין הארצי לעבודה, שני הצדדים היו אמורים להגיע להסכמות כלשהן ולדווח על כך לנשיאת בית הדין בדיון שנקבע להיום, אולם כעת לא ברור מה יעלה בגורל הדיון.

המתמחים פירסמו הצהרה בה תקפו בחריפות את התנהלות האוצר. "צוות המתמחים נענה שוב ושוב לדרישותיה של כבוד נשיאת בית הדין, נילי ארד, להידבר עם נציגות האוצר", מסרו. "במהלך המו"מ התברר כי אילן לוין דרס את הסיכומים עליהם התחייב בבית הדין, הונה את נשיאת בית הדין, הונה את צוות המו"מ ועשה ככל יכולתו להוביל את המשבר להקצנה", הוסיפו.

אתמול פוצצו המתמחים פגישת משא ומתן עם נציגי האוצר, ונטשו את אולם הדיונים בכעס. המתמחים טענו כי האוצר הקשיח את עמדותיו במשא ומתן מולם וכי נציגיו לא מוכנים לפשרה. מנגד, באוצר סבורים כי המתמחים תכננו מראש את המהלך והדגישו כי הידברות בלבד תביא לפתרון המשבר. אילן לוין, הממונה על השכר באוצר שניהל את המשא ומתן מטעם משרדו אמר בתגובה כי "המתמחים בחרו לעזוב את אולם הדיונים תוך כדי סערת רגשות בלי שום התרעה, ולהערכתי אמרו גם דברים לא לעניין והתנהגו בחוסר סובלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully