וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נישא את החרפה?

נדב שרגאי

9.10.2011 / 8:33

לאן נישא את החרפה? פושעי תג מחיר יהיו אשר יהיו ששורפים מסגדים ומחללים בתי קברות מוסלמיים לוקים בעיוורון ובאובדן דרך ופוגעים בחוסנה המוסרי של מדינת ישראל ובאפשרות להתמודד בידיים נקיות על צדקת דרכנו כאן. המטורללים ששורפים ומחללים אתרי דת מוסלמיים אינם טובים יותר מאלה שמחללים בתי עלמין יהודיים באירופה או מאלה שמחללים את בית העלמין בהר הזיתים שבירושלים. זה טריפה וזה נבלה.

העובדה שהפגיעות האחרונות מתמקדות באתרים דתיים מסוכנת כפליים. לסכסוך עם הערבים והפלשתינים יש אמנם שורשים דתיים אך די לנו בסכסוך הלאומי ומי ששופך שמן על המדורה ומנסה לגרור אותנו למלחמת דת מסכן גם את יהודי העולם שחשופים פי כמה לפגיעה ולהתנכלות.

במהלך מלחמת השחרור הורה דוד בן-גוריון לדוד שאלתיאל מפקד ההגנה בירושלים "להכין כוח מיוחד נאמן וממושמע... שישתמש בלא רחמים במכונת ירייה נגד כל יהודי שינסה לשדוד או לחלל מקום קדוש מוסלמי או נוצרי." מאוחר יותר הוא אף המליץ למקש את הכניסות למקומות קדושים כדי למנוע פגיעה בהם. היום אין צורך באמצעים כה דרסטיים. מספיק שהאחראים על ביטחון המדינה יתייחסו בחומרה שווה למי שמחלל אתר דתי יהודי ולמי שמחלל אתר דתי מוסלמי.

הערוגות שבהן צמחו אולי עשבים שוטים מהסוג המסוכן הזה מוכרות תחומות ומצומצמות. אין מדובר במתנחלים או בימין אלא בשולי השוליים הסהרוריים. למרות זאת צריך לדרוש מכל הרבנים להרים קול צעקה כי חטא השתיקה כפי שלמדנו בפרשת נקמתם הגורפת של שמעון ולוי חמור לא פחות

  • עוד באותו נושא:
  • נדב שרגאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully