וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: תייר בן 18 נהרג במהלך טיול

רמי שני

4.10.2011 / 16:26

קבוצה של צעירים יהודים מחו"ל טיילה באזור הנגב. במהלך המסלול הידרדרו מספר סלעים על ונפלו על ראשו של צעיר בן 18. רופא צבאי של יחידת החילוץ 669 שהועזק למקום קבע את מותו

טרגדיה בדרום: תייר בן 18 נהרג בצהריים (שלישי) במהלך טיול בנחל משמר שבמדבר יהודה, לאחר שמספר סלעים גדולים נפלו על ראשו ופצעו אותו אנושות. רופא צבאי של יחידת 669 שהועזק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

הנער טייל עם משלחת שהגיעה לארץ במסגרת פרוייקט של ארגון שמטרתו העלאת יהודים לישראל. הקבוצה, שמנתה כמה עשרות בני נוער, יצאו היום לטייל באזור נחלי מדבר יהודה וכך הגיעו אל נחל משמר, סמוך למצדה. כשהייתה הקבוצה בתוך הנחל, טיפס אחד הנערים על צוק סלע וניתלה עליו. הצוק קרס, גרם לנפילתו של הנער מגובה של כארבעה מטרים ולכך שסלעים יפלו על חזהו וגופו.

"אי אפשר היה לעשות כמעט שום דבר כשהגענו אליו", סיפרו אנשי יחידת החילוץ מעין גדי, שהוזעקו למקום האירוע. "הסלעים מחצו את הנער. רופא צבאי שהזעקנו אליו, קבע את מותו במקום. אחר כך, הוצאנו אותו אל אזור המצדה כדי להעביר את הגופה לבדיקה במכון לרפואה משפטית", סיפר איש היחידה, סגן ניצב מנו ברק.

באזור שבו טיילה קבוצת הנערים, מוגדרים כללי התנהגות חמורים, האוסרים על טיפוס בשבילים שאינם מסומנים ועל סטייה מהדרכים המוכרות. באזור נהרגו בעבר מטיילים שלא צייתו לכללי ההתנהלות ונקלעו למצוקה. המשטרה וגורמים נוספים חוקרים את נסיבות המקרה. לא ידוע על נפגעים נוספים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully