וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להציל נפשות

יורם קניוק

2.10.2011 / 12:23

לקראת כניסתם לתוקף של מכתבי ההתפטרות של המתמחים, יורם קניוק סבור כי נתניהו חייב להתפנות מעיסוקיו לפני שיהיה מאוחר מדי וחפים מפשע ימותו כי הרפואה הציבורית לא תוכל לטפל בהם

בעוד יומיים יתחילו למות בארץ הזאת הרבה אנשים. הרפואה הציבורית לא תוכל לטפל בכל כך הרבה חולי סרטן ומקרי חירום, ולא תוכל לנתח אלא מעט שבמעט. שועי הארץ וחוריה יוכלו לטוס לחו"ל כדי לקבל זריקה. מאות מן המתמחים יוכלו להגר לאלתר לאוסטרליה, לקנדה ולאנגליה כי שם מאוד מאוד רוצים בישראלים רופאים , רק פה בארץ הרפואה הפרטית תוכל לתת מענה רק לחלקם, רק פה לאף אחד לא אכפת.

עוד באותו נושא:
נערכים לנטישת המתמחים: "נשקפת סכנה לחיי אדם"
התפטרות המתמחים תיכנס לתוקפה: נערכים לעומס

שר הבריאות, בנימין נתניהו, חייב להתפנות לכמה ימים, להתיישב על המדוכה ולהציל הרבה מאוד אנשים. אם למעלה מ-800 גברים ונשים, שלמדו שנים רבות ולא קנו ולא מכרו דירה שנייה ושלישית כדי לעשות כסף, ולציבור שלנו לא אכפת - ביבי חייב לעצור לאלתר את הקטסטרופה הנוחתת עלינו.

"נקעה נפשי מעצימת העיניים של הציבור"

הרבה אנשים חושבים על חולי ומוות רק כאשר הם חולים ומתים. הם יפריעו לאמבולנסים בכביש כי זה נחמד, אף כי שבעה מתוך מאה יאלצו יום אחד להיות מועברים באמבולנסים. ועתה, הם יגיעו לבתי חולים העניים ברופאים, ולא יהיה מזור כי באו באיחור ואין די רופאים. נקעה נפשי מעצימת העיניים של הציבור לחולי של מישהו שאינו הם. הוא מוכן להקריב הכול כדי להגיע בזמן לבית קפה, יפגע בתעצומות נפש בכל זקן שיעבור במעבר החציה ואז ייקחו את הזקן לבית חולים ולא יהיה מי שיתפנה לטפל בו.

ארבעה חודשים שכבתי בטיפול נמרץ, עברתי טיפולים לשני סרטנים וניצלתי בגלל רופאים נפלאים, ועכשיו, גם אם יהיה רופא כזה בסביבה הוא ייאלץ לטפל בחמישה אנשים בו זמנית ודינם יכול מאוד להיות - מוות . אנא, בני אדם אם עוד ישנם כאלה, אנא ביבי, היה בן אדם, לך תמיד יהיה לאן ללכת בעת מחלה אבל לרוב האנשים אין, עשה משהו מיד כי אחרת ימותו רבים ואתה תהיה אשם במות אנשים חפים מפשע.

עוד מועד לעשות משהו ואו אז קרן זהב תעטר את מצחך, רק עשה משהו שלמעלה מ-800 רופאים נפלאים ייפלטו מן המערכת הענייה גם עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully