וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בעולם: פרסומת שגם כלבים יוכלו לשמוע

30.9.2011 / 19:30

חברת "נסטלה" הודיעה כי יצרה פרסומת טלוויזיונית מיוחדת המותאמת לכלבים. הפרסומת כוללת צפצופים בתדר גבוה אותו רק כלבים יכולים לשמוע, וכן צלילי צעצועים לחיות מחמד

חברת נסטלה, אחת החברות הגדולות בעולם לייצור מזון לבעלי חיים, הודיעה היום (שישי) כי היא השיקה את הפרסומת הטלוויזיונית הראשונה בעולם המיועדת לכלבים. בפרסומת משולבים צלילים בתדר גבוה במיוחד אותו שומעים רק ההולכים על ארבע והוא מיועד לתפוס את תשומת הלב שלהם.

"יכולת השמיעה של כלבים מחודדת פי שניים מזו של בני אדם. הם יכולים לקלוט תדרים מעבר לטווח הקליטה שלנו ויכולים להבדיל בין צלילים בצורה טובה יותר", אמר ג'ורג' סנדרס, מומחה לתזונה בחברת "נסטלה פורינה פט קר" בגרמניה. החברה ביקשה ממומחים אמריקאים בהתנהגות בעלי חיים לערוך מחקר שיבחן מה מושך את תשומת הלב של כלבים והשתמשו בתוצאות על מנת ליצור פרסומת באורך של 23 שניות עבור המותג שלהם "בנפול".

הפרסומת, שתוצג השבוע בטלוויזיה האוסטרית, כוללת תדר המדמה שריקת כלב, תדר שבני אדם כמעט אינם מסוגלים לשמוע. כמו כן, יישמע בפרסומת צליל הדומה לזה שמשמיעים צעצועים לכלבים וכן מעין צפצוף בתדר גבוה. הפרסומת הגרמנית מסתיימת במילים "כה טעים, כה בריא, כה שמח", ונראה בה כלב שזוקף את אוזניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully