וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות חשפו: הנאשם ב"פגע וברח" מבלה בבריכה

27.9.2011 / 19:01

אחרי שהואשם בהריגת הולך הרגל שמואל רוטשטיין ובהפקרתו, הושם שגיא גמליאל במעצר בית. משפחת המנוח הזדעזעה לגלות כי הנאשם העלה לפייסבוק תמונות בהן הוא נראה חוגג, תחת הכותרת "ימים של אשששש"

שגיא גמליאל הואשם בחודש יולי 2010 בהריגתו של הולך הרגל שמואל רוטשטיין מרחובות ובכך שהפקיר אותו ונמלט. קרובי משפחתו של המנוח הזדעזעו לגלות בימים האחרונים כי הנאשם השוהה במעצר בית נראה "חוגג" בבריכה הפרטית שלו. בתמונות שהועלו לעמוד הפייסבוק שלו, נראה גמליאל כשהוא מעשן נרגילות עם חבריו ומניף את ידיו לאוויר בסימן "V", תוך כדי כך שעל רגלו מותקן אזיק אלקטרוני.

תחת הכותרות "ימים של אשששש", "תמונות בסטלבט" ו"צהריים נעימים", הוצגו התמונות לעיני כל כשהן אינן חסומות בהגדרת פרטיות. דקות ספורות לאחר שפרקליטו של גמליאל התבקש להגיב על הדברים, נחסמו התמונות לצפייה.

עוד בנושא:

אישום: הנהג הרג הולך רגל, ברח והלך לישון
החשוד ב"פגע וברח" ברחובות: לא השתכרתי
הנהג שהרג ונמלט ברחובות: "נבהלתי וברחתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמונות בסטלבט" - שגיא גמליאל בבריכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יהושע רוטשטיין, בנו של שמואל חדל מלהגיע לדיונים במשפטו של גמליאל, לאחר שנחשף לתמונות. "שגיא צוחק לנו בפנים", אמר רוטשטיין, "אנחנו רואים בפייסבוק שלו חגיגות בלתי פוסקות, שהן המשך ישיר למה שקורה בבית המשפט. היו מספר אירועים השנה במהלך הדיונים, שבהם חברתו של גמליאל, שהייתה איתו ברכב בזמן הדריסה וברחה יחד איתו מהזירה - שאלה אותנו למה אנחנו מנסים להרוס לשגיא את החיים".

עו"ד עופר בן אבי, המייצג את משפחת רוטשטיין בתיק אמר לוואלה! חדשות כי נוכח מה שראה בפייסבוק מתחזקת בו התחושה שהנאשם אינו מביע כל חרטה על המקרה. "זה צורם בעין וזה דוקר את הלב. זה מוכיח כמה אין חרטה, כאב ורגש לגמליאל. זה רק מוכיח לי שבשלב ההפקרה של רוטשטיין בזירת התאונה, לא הזיז לו אז ולא מזיז לו היום שום דבר. ההתנהגות רק מחזקת הדעה על חוסר הרגש שלו, את קור הרוח והאכזריות בעצם ההפקרה. זה מעורר סלידה וזעם. צפצוף מוחלט על רגשות המשפחה בכך שהתמונות חשופות לעיני כל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ההתנהגות רק מחזקת הדעה על חוסר הרגש שלו, את קור הרוח והאכזריות בעצם ההפקרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד אילון אורון, המייצג את גמליאל בתיק שאל בתמיהה תוך שהוא מתבונן בתמונות: "אסור לו לחייך? בסך הכל רואים אותו מצולם בתוך גיגית". דקות ספורות לאחר השיחה עם עו"ד אורון, הוסרו כאמור התמונות מדף הבית של גמליאל.

בימים הקרובים צפוי תיק הדריסה להגיע לשלב הגשת ההוכחות. גורמים משפטיים המעורבים בתיק מעריכים כי עוד בטרם יגיע שלב ההוכחות, צפויה להיחתם עסקת טיעון בין הצדדים ובמסגרתה יישלח גמליאל למאסר של 10 שנים או יותר.

לפניות לכתב: boby1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully