וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: צפו בקרוקודיל ש"החליד" והפך ג'ינג'י

25.9.2011 / 13:26

טרייסי סנדסטורם, בעלת תערוכת זוחלים, נדהמה לגלות שתמסח המחמד שלה, סנאפי, הופך אט-אט את עורו מירוק לכתום בוהק. ההסבר שלה: הוא נשך צינורות והעלה את רמת החומציות באמבטיה שלו

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

טרייסי סנדסטורם, תושבת העיר ג'ילונג שבדרום אוסטרליה, נדהמה באחרונה לגלות שקורוקודיל המחמד שלה, "סנאפי" - שכמו יתר בני מינו, צבעו בשגרה הוא ירוק - הפך את עורו באחרונה, ונצבע בכתום.

סנדסטורם, המחזיקה בתערוכת זוחלים שלמה שהיא מציגה בבתי ספר, טוענת כי לגוון החלודה הג'ינג'י אחראי סנאפי עצמו. לדבריה, התמסח, שאורכו כשני מטרים וחצי, ישן מדי לילה בתוך אמבט מים חמים, ונוהג לנשוך את צינורות המים העשויים מתכת. היא סבורה שבעקבות הפגיעה במסנן, רמת החומציות במי האמבט שלו עלתה - וזו הסיבה לשינוי בצבע. "למעשה, הוא חי בתוך קוקה-קולה", היא צוחקת.

למרות הגוון החדש בו נצבע גופו, וטרינרים מעריכים כי לא נשקפת כל סכנה בריאותית לקרוקודיל הכתמתם, וכי עם הזמן, הוא ישוב לצבעו הטבעי.

בכל מקרה, אומרת הבעלים הגאה, הצבע הכתום לא השפיע על אופיו של סנאפי. "אין שום שינוי בהתנהגות שלו, באגרסיביות ובטריטוריאליזם שלו", היא אומרת. "הוא עדיין קרוקודיל מאוד נבזי". עוד היא מוסיפה, כי בצבעו החדש, הפך התמסח לפריט אספנים: "כולם ירצו אחד כזה. הייתי צריכה למכור אותו ב-eBay".

סיפורי תנינים:
הפליפינים: קרוקודיל ערף ראש של בת 10
אוסטרליה: הילד הנעדר נמצא בבטנו של קרוקודיל
קיבל ביס: שיכור ניסה לרכוב על תנין וננגס
בפקיסטן מאמינים שתנינים הם סגולה למזל טוב
עלילות קרוקודיל דנדי בממלכה הבריטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully