וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב ישראלי התהפך צפונית לחברון, אב ובנו התינוק נהרגו

כוחות מד"א נאלצו לקבוע את מותם של גבר בשנות ה-30 לחייו ובנו, בן מספר חודשים, לאחר שרכבם התהפך ונפל לצד הכביש. בצה"ל שללו טענות מתנחלים לפיהן הרכב איבד שליטה בגלל אבנים שיודו לעברו

גבר בשנות ה-30 לחייו ובנו התינוק, בן מספר חודשים, נהרגו בצהריים (שישי) בתאונת דרכים בכביש 60, סמוך לכפר חלחול, צפונית לחברון. הרכב התהפך ונפל לצד הכביש. לטענת מתנחלים, הרכב איבד שליטה בגלל אבנים שיודו לעברו על ידי פלסטינים, אולם מבדיקת המשטרה עולה כי לא בוצע יידוי אבנים לעבר הרכב בטרם התהפך. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע נאלץ לקבוע את מותם של האב, הלל פלמר, בן 25 מההתנחלות קריית ארבע, ובנו יונתן, בן כשנה.

בוחני תנועה של משטרת מחוז ש"י פתחו בחקירה משותפת עם כוחות צה"ל לנסיבות האירוע, ומעדויות החיילים עולה כי לא בוצע יידוי אבנים לעבר הרכב בטרם התהפך, וכי הרכב נסע במהירות גבוהה, סטה מהכביש, עלה על תל אבנים וכתוצאה מכך התהפך באוויר פעמיים, ועף למרחק של כשמונים מטר מהכביש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההערכה היא כי התאונה נגרמה בשל איבוד שליטה ולא מדובר באירוע על רקע חבלני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל מור יוסף, פרמדיק מגן דוד אדום ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי "הגעתי למקום, היה רכב בתעלה. ראינו לתדהמתנו מבוגר ותינוק, ונאלצנו לקבוע את מותו. המראה במקום ההיה מזעזע, התינוק היה על כסא הבטיחות, השמשה האחורית התקמטה והגג התקפל על שניהם. מראה מאוד קשה".

מוקדם יותר נפצע נער פלסטיני כבן 14 באורח אנוש מפגיעת רכב ישראלי בכביש 60, סמוך לקריית ארבע. אל המקום הגיעו כוחות של מגן דוד אדום שהעניקו לנער טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. במקביל, כוחות משטרה וצבא הגיעו למקום מחשש להפרות סדר של פלסטינים.

לפניות לכתבים: יהושע - joshjosh@walla.com, אמיר - amirbohbot@walla.com, אריאל - arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully