וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלתה פתק ש"חוטפים אותה" - והקפיצה המשטרה

22.9.2011 / 21:20

שני אזרחים התקשרו היום למוקד 100 ודיווחו כי ראו רכב מסחרי נוסע ועליו תלוי הפתק המפחיד. המשטרה הקפיצה כוחות, פרשה מחסומים - רק כדי לגלות שמדובר במעשה קונדס. התולה נעצרה

מעשה קונדס שהלך רחוק מדי: צעירה נעצרה אחר הצהריים (חמישי) לאחר שגרמה למהומה ולהקפצת כוחות משטרה, שחשדו כי היא נחטפה. מוקדני המשטרה קיבלו סמוך לשעה 16:30 דיווח מאזרח שטען כי בעת שנסע ברחובות תל אביב, זיהה רכב טרנזיט שעל חלונו הצמיד אחד הנוסעים פתק עם המילים: "חוטפים אותנו". מספר דקות לאחר מכן התקשר אדם נוסף למוקד, ודיווח כי ראה רכב דומה בכביש 4, סמוך למחלף קוקה-קולה. גם הפעם דיווח המתקשר על הפתק, שנראה כי אחד מנוסעיו הצמידו לחלון.

במשטרת מחוז תל אביב לא לקחו סיכון, במיוחד לאור התקופה הדרוכה מבחינה ביטחונית, ולקראת נאומו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, מחר בעצרת הכללית של האו"ם. כוחות משטרה רבים יצאו לאתר את הרכב, הקימו מחסומים בכבישים וביצעו סריקות נרחבות באזור, עד שהרכב אותר.

לאחר שעצרו השוטרים את הרכב גילו כי מדובר ברכב הסעות עובדים של רשת הסופרמרקטים "מגה". אחת מהעובדות, אשר ישבה בחלקו האחורי של הרכב, היא זו שהצמידה את הפתק, שהעמיד את משטרת מחוז תל אביב על הרגליים. העובדת, צעירה בת 18 מאשדוד, סיפרה לשוטרים כי עשתה זאת כמעשה קונדס. היא נעצרה בגין עבירת תקלה ציבורית, ונלקחה לחקירה בתחנת מסובים.

לפניות לכתב: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully