וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשם בדרך, המתחתנים לא חוששים: "אפילו לא טיפה"

עירית זיכלינסקי ונטע סחר

22.9.2011 / 16:18

הגשם שעשוי לרדת הלילה בצפון הארץ ובחוף תפס את הזוגות שיתחתנו הלילה תחת כיפת השמיים לא מוכנים. עם זאת, הם לא חוששים, ולא הכינו חלופות: "שום דבר לא יגרום לי להפסיק באמצע החופה"

שלושה שבועות בתוך ספטמבר, עשויה להגיע הלילה (שישי) לאזורנו מערכת חורפית ראשונה. שלמה מחברת "מטאוטק" מסר כי הגשם יתחיל ככל הנראה לקראת הבוקר, הוא יורגש בצפון וכנראה גם במרכז, יותר באזור החוף. הגשם יהיה קל בעיקרו, אם כי במקומות מסוימים הוא עשוי להיות חזק יותר, ואפילו קיים סיכוי קטן בשלב זה לסופות רעמים. "במטאוטק" הסבירו שעוד מוקדם לקבוע אם יהיה מדובר ביורה – יריית הפתיחה של החורף, עד אשר יתבררו כמויות המשקעים. בשלב זה לא נראה שמדובר במערכת משמעותית – אך כאמור, "כרגע אי אפשר לדעת". אם עבור מרבית הישראלים מדובר בסקרנות גרידא, יש כאלה שעבורם מדובר בתרחיש מאיים במיוחד – אלו שמתחתנים הלילה, ובייחוד תחת כיפת השמיים.

אולגה ואנדרי יתחתנו הערב בגן הקונגרסים בחיפה. "אני קצת חושש מהגשם, כי קבלת הפנים שלי והחופה בחוץ", הודה אנדרי, אך הוא הבהיר – "לא שינינו שום דבר בחתונה, החופה וקבלת הפנים בחוץ בכל מצב". עבור אנדרי, חששות לחוד ומציאות לחוד – "שום דבר לא יגרום לי להפסיק את החופה", הוא ציין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תוכנית חלופית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש כאלה שהגשם לא מהווה מקור לחשש עבורם. "ממש לא חוששת, אפילו לא טיפה", הבהירה עדי שווייצר שתתחתן הערב ב"שמיים וארץ" שבעמק חפר. אחרים אף הפגינו אומץ רב מול הגשם: "אנחנו גרים בלונדון, ולא מפחדים מגשם. למדנו על עורנו שאנחנו לא עשויים מסוכר", ציינו הלית קולט ויועד נבו, שיתחתנו מחר בצהריים. "יש לנו אורחים בחתונה ממקומות אחרים בעולם, כמו רוסיה, בריטניה או בלגיה, אני לא מאמינה שזה באמת יפחיד אותנו".

גם אם הלית ויועד לא חוששים, בגן האירועים בו הם מתחתנים לקחו את העניין בחשבון, ולדברי בני הזוג, יש במקום מכ"ם עצמאי, שיתריע שעתיים מראש מפני הגשם. יש כאלה שהלכו על פתרון פשוט יותר – אלון עדי, מנהל גן האירועים בגן הקונגרסים, אמר כי חלק מהאולם החתונות שלו הוקצה גם לקבלת הפנים, על כל מקרה שלא יבוא. עוד הוא הדגיש כי עד כה לא התקבלו שיחות מזוגות מודאגים.

בסופו של דבר, גשם או לא, עבור בני הזוג שיתחתנו הערב – גשם זה אולי דבר מעניין, אבל יש דברים הרבה יותר חשובים על הפרק. "העיקר שנעבור את החופה בשלום", ציינה ענבר קרן, שתתחתן בעמק חפר, "משם כבר לא ממש משנה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully