וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו לתחילת השבוע: חתול נעל

שלומי עוזיאל

24.9.2011 / 11:25

חתולים הם סקרנים ידועים שאוהבים להידחס לתוך כל מיני דברים, או להתיישב בכל מיני מקומות מוזרים - אבל במיוחד הם אוהבים נעליים, כולל נעלי בית קרועות בוורוד מזעזע, עם פרחים

«iframe width="460" height="280" src="https://www.youtube.com/embed/HnYxHNU3gUY" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

לליידי גאגא אין כלום עלי! אם היא חושבת שהיא יכולה לגזול ממני את תואר המתלבשת הכי מוזרה, היא יכולה לשכוח מזה. אני, את הכובע הזה, אחבוש ויהי מה. ורוד תמיד היה הצבע, ומצחייה ארוכה היא הטרנד הבא. מבטיחה. הביטו בעצמכם, אין זה נפלא לחבוש נעל בית משומשת וחמימה? גם אם היא קצת ריחנית, ולא מהסוג הנעים, עדיין יהיה בלתי אפשרי לערער על החדשנות האופנתית. הסילואט, כפי שניתן לראות, מדויק ונכון. זה מודרני ושיקי, נוגע באוונגרד, סוג של קונספט ויקטוריאני עם השפעות ברורות מהקלאש התרבותי בין רוסיה לאפריקה. כל חתולה, 'פאשניסטה' ככל שתהיה, ברצון תחבוש כובע שכזה לעונת הסתיו שמתקרבת. אחרת, איך תהיי אופנתית?

לנועזים ולנועזות מבין הגולשים, חשוב להדגיש את הקונסטרוקציה המתקדמת של כובע הבית. פתחו הקדמי צר, חלקו העליון מוקשה, חובק הצוואר רך, וכולו, בהתאם לצווי האופנה המצפוניים, עשוי פרווה מדומה. יש להיכנס בעדינות דרך הפתח הקדמי. לעתים – תלוי כמה אכלתם באותו היום, יש לדחוף בעזרת הרגליים הקדמיות את הכובע אל הראש. פעולה מאומצת זאת תדרוש הפסקות מנוחה מבורכות, בהן תוכלו להתענג על מחשבות הערצה העתידיות, שיפנו כלפיכם חתולי העיר. התאמנו רבות על ההליכה הגאוותנית שלכם, פן יחבוש הכובע אתכם. מכאן והלאה נשאר לכם לטופף בגאווה, מפינה לפינה, כי כיף להיות חתול שמעז לחבוש נעל בית על הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully