וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריימריז בעבודה: יחימוביץ' ופרץ במאמץ אחרון

פנחס וולף

20.9.2011 / 19:33

רגע לפני ההכרעה במאבק על ראשות המפלגה, קראו שני המתמודדים למתפקדים לבוא ולהצביע. יחימוביץ': "יש לנו תמיכה מאנשי בוז'י ומצנע". פרץ: "נוביל תוכנית לשינוי המציאות"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, דרור פיקלניק, עריכת וידאו: טל רזניק)

המועמדים לראשות מפלגת העבודה, חברי הכנסת שלי יחימוביץ' ועמיר פרץ, קיימו הערב (שלישי) תדרוכים אחרונים לאנשיהם, לקראת הסיבוב השני בפריימריז שיתקיים מחר. יחימוביץ' אמרה לאנשיה כי "יש לנו מחר יום קשה, אבל מלא אופטימיות", ומנגד פרץ אמר לפעיליו כי "מפלגת העבודה הפכה היום למלאת חיים ותוססת".

פריימריז במפלגת העבודה - סיקור מיוחד בוואלה!

פרץ: "עובדי ההסתדרות קיבלו הוראה לתמוך ביחימוביץ'"
עיני לאנשיו: "הצביעו ליחימוביץ' לראשות העבודה"
דליה רבין תומכת בפרץ: "מייצג את מורשתו של אבא"

עמיר פרץ ושלי יחימוביץ בכינוס של מתמודדים הפריימריז במפלגת העבודה בכנס של המפלגה, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
מאבק צמוד עד הרגע האחרון. יחימוביץ' ופרץ/נמרוד סונדרס

עוד אמרה יחימוביץ' לאנשיה כי "אנחנו ערוכים בפריסה חסרת תקדים של כל המתנדבים המדהימים שלנו מהסיבוב הקודם, פלוס תוספת כוח עצומה של אנשי בוז'י ואנשי מצנע, שנמצאים גם כאן בחדר ראשי מטות ואשר חברו אלינו. אתם נמצאים עכשיו במטה איחוד: 'מטה שלי, מצנע ובוז'י'. ביחד נצא מחר למערכה. אנחנו לא שאננים בכלל, יש לנו מאבק צמוד לפנינו, ואנו מתכוונים לנצח בו, אבל הניצחון הזה לא יהיה קל".

יחימוביץ' הזהירה את אנשיה משאננות ואמרה כי "האהדה כלפינו עצומה, אבל האהדה הזו צריכה להיתרגם בהגעה לקלפיות, ובפתק ועוד פתק והתוצאות מוכרעות לא באהדה בבית, ולא ב'לייק' בפייסבוק, ולא בתחושת תמיכה, אלא בהגעה אל הקלפי ונוכחות גבוהה של כל המצביעים החופשיים. המצביעים שמצביעים לפי צו מצפונם והם שיכריעו את הבחירות ואת דמותה של מפלגת העבודה. האם היא עומדת להיות מפלגה גדולה, רעננה, מתחדשת, ערכית, ופותחת את חלון ההזדמנויות הענקי שפרוס לפניה".

פרץ מצדו אמר לפעילוי כי "מפלגה צריכה להוביל תוכנית עבודה שתשנה את המציאות, שתקדם את ערכי השלום והצדק החברתי, שתוביל להחלפת ממשלת נתניהו. המשימה שלנו תהיה להביא יותר ויותר מצביעי ליכוד שהתאכזבו מנתניהו ולשנות את יחסי הכוחות בין הגושים, בדרך להקמת ממשלת שלום חברתית".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully