וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום למען החיות: האקסית של קלוני בקמפיין Peta

19.9.2011 / 15:42

אליזבטה קנאליס, דוגמנית על איטלקייה ומגישת טלוויזיה, הידועה בעיקר כאקסית של ג'ורג' קלוני, הצטרפה לאחרונה לשורת ידוענים שלקחו חלק בקמפיין Peta נגד שימוש בפרווה באופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אל תקנו פרוות, לחיות אין קול, היו אתם הקול שלהן". אליזבטה קנליס בקמפיין Peta/מערכת וואלה!, צילום מסך

קנליס שמצטרפת לשורה ארוכה של ידוענים הפועלים נגד סחר בפרוות, כמו מעצבת האופנה סטלה מקרתני, הזמרת פינק, השחקנית פמלה אנדרסון וכוכבת העבר בריג'יט בארדו, סיפרה כי החליטה להשתתף בצילומי העירום הללו מכיוון שידעה שהם יגרמו להד תקשורתי. "זה מה שנדרש שאנשים ייחשפו למעשים הברוטאלים האלה שמתרחשים כל יום ברחבי העולם. החיות המסכנות הללו מחושמלות למוות, עורן נפשט כשהן עודן בחיים, מטביעים אותן וכל זאת רק בשביל הפרווה שלהן, בשביל האופנה שלנו בני האדם". עוד היא הוסיפה: "אל תקנו פרוות, זכרו שלחיות אין קול, היו אתם הקול שלהן ואל תחששו לדבר בשמן".

ליזבטה קנאליס בהשקת קמפיין I'd Rather Go Naked Than Wear Fur  של PETA, בוורלי הילס, קליפורניה, 13 ספטמבר 2011. Jason LaVeris, GettyImages
אליזבטה קנליס בעת השקת קמפיין Peta בכיכובה החודש בבוורלי הילס, קליפורניה/GettyImages, Jason LaVeris

הקמפיין הנועז של הארגון (Peta - 'אנשים למען יחס אתי לחיות') מבקש, כתמיד, לעורר מודעות נגשד שימוש בפרוות בעלי חיים באופנה. קנליס, שאר התפרסמה מחוץ למולדתה איטליה מאז שהחלה לצאת עם קלוני, היא אוהבת חיות אמיתית ששמחה לתרום את חלקה. תמונות ראשונות של הקמפיין בכיכובה התפרסמו לראשונה בחודש מאי האחרון, והשבוע שוחררו תמונות נוספות.

באמצעות תמונות הקמפיין בהן מתועדת קנליס בעירום מלא, מקווים אנשי Peta למשוך לא רק תשומת לב לפרזנטורית היפיפייה, אלא למטרות לשמן היא הצטלמה - הגברת מודעות הציבור העולמי לסבלן של חיות המופשטות מעורן במסגרת סחר פרוות בינלאומי. בהמשך למסורת הקמפיין המתמשך, לצד תמונות העירום צורף הכיתוב: "אני מעדיפה ללכת עירומה מאשר ללבוש פרווה, תרגישו טוב בעור שלכם ותנו לחיות לחיות בעורן שלהן".

Peta הוא הארגון הגדול בעולם הפועל להגנתם של בעלי החיים והוא מונה יותר משני מיליון חברים ותומכים. הארגון פועל בארבעה מישורים עיקרים הידועים כגורמי סבל מרכזיים לבעלי חיים: סחר בפרוות ועור ומוצרים אחרים שמקורם בבעלי חיים לצורכי אופנה, ניסויים בבעלי חיים, בעלי חיים בחקלאות ובתעשייה, ובעלי חיים בתעשיית הבידור. בנוסף, פועל האירגון להגנת כל בעלי החיים באשר הם בעזרת גיוס תרומות, חינוך וקמפיינים בהם מעורבים ידוענים כמו במקרה הזה.

ג'סטין ביבר ו-Peta מבקשים שתאמצו חיות ממקלטים

טרג'י פ. הנסון בקמפיין Peta נגד שימוש בפרוות באופנה

ג'וס סטון ו-Peta נגד כובעי הפרוות של משמר המלכה

המלכה אליזבת וקמילה באופנת פרוות בחג המולד

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידעה שהצילומים יגרמו להד. אליזבטה קנליס בקמפיין Peta/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully