וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי האם שנהרגה בתאונת הדרכים: "נטפל בילדים"

רמי שני

18.9.2011 / 14:40

חברי קהילת הכושים העבריים בדימונה המומים וכואבים את מותה של מור יובלה בת-ישראל בת ה-33 בתאונת דרכים. הם סיפרו כי בעלה נמצא במצב נפשי קשה ושחבריהם מטפלים בילדיהם המאושפזים

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בני קהילת הכושים העבריים בדימונה מתקשים לעכל את האובדן בעקבות תאונת הדרכים שאירעה הבוקר (ראשון), בה נהרגה מור יובלה בת-ישראל, בת ה-33. בעלה ושלושת ילדיה הקטנים נפצעו. יובלה הייתה מורה לאנגלית במכללת אחווה בדימונה וקרוביה סיפרו כי היא הייתה אישה טובה.

כעת, ילדיה, הגדול בן שבע, פעוטה בת ארבע, ופעוט בן שנתיים מאושפזים בבתי החולים. הגדולים בבית החולים סורוקה, והקטן בבית חולים בירושלים, אליו הוטס במסוק. בעלה של יובלה, פצוע אף הוא ומצוי במצב נפשי קשה ביותר לדבריהם של חבריו לקהילה.

בקהילה נערכים לטיפול במשפחה שאיבדה את אמה. "לילדים האלה יש אמא ביולוגית אחת אבל הרבה אמהות רוחניות שיסכימו לקבל את הטיפול בהם. שלחנו צוות לכל מקום, יש ילד מאושפז בירושלים ושניים באר שבע".

בוקר קטלני: הרוגה ו-10 פצועים בתאונות דרכים

התאונה הקטלנית אירעה כאשר ככל הנראה בשעה שרכב המשפחה, בו נהג האב, שהגיע מכיוון ערד לצומת תל ערד, החל לבצע פניה שמאלה. בכביש זה שרר בשעות הבוקר ערפל כבד, דבר המגביל מאוד את הראיה, אפילו למרחקים קצרים. במשטרה מעריכים, כי נהג הרכב הפרטי, לא הבחין בשל כך באוטובוס, שהגיע מכיוון מערב.

מנהל מגן דוד אדום בערד, הפרמדיק שפיר בוטנר, סיפר כי לצוותים היה קשה לראות את זירת התאונה המזעזעת. "היינו בהרבה מקומות, אבל לראות תאונה כל כך קשה עם כל כך הרבה מטופלים קשה וביניהם ילדים זה תמונה קשה אפילו לפרמדיק המנוסה ביותר".

נטלי פוריאן, עורכת הדין של הנהג של האוטובוס, סיפרה כי הוא מצוי במצב נפשי קשה מאוד ומתקשה להבין את שאירע לו. לדבריה מדובר בסטודנט לרפואה ללא עבר של תאונת דרכים או של עבירות תנועה וכי הוא חש צער גדול על מה שקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully