וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המיליארדר הרוסי נותן בוקס בשידור חי

הרוחות התלהטו באולפן רשת NTV, ולבסוף קם איל התקשורת אלכסנדר לבדב, חבט באיש העסקים סרגיי פולונסקי והעיף אותו עם כסאו. "הוא היה אגרסיבי", הסביר אחר כך, "אז ניטרלתי אותו"

לבדב מחטיף נוק-אאוט - ולא, אין הכוונה למתאגרף הרוסי המצליח במשקל בינוני-כבד, דניס לבדב, אלא דווקא למיליארדר הרוסי אלכסנדר לבדב, ששלף כמה מהכישורים שרכש בשנותיו הרבות כסוכן בק-ג-ב, ותקף באגרופיו את איש העסקים סרגיי פולונסקי במהלך שידור חי בתוכנית טלוויזיה ברשת NTV הרוסית.

הסכסוך בין לבדב, איל בנקאות ותקשורת (המחזיק בין היתר בבעלות על העיתונים הבריטיים הפופולריים "אינדפנדנט" ו"איבנינג סטנדרד"), לבין פולונסקי, איל נדל"ן ובעצמו מיליונר, החל לפני שלוש שנים, אז טען לבדב, שהיה אז חבר פרלמנט, טען שביסודות מגדל "פדרציה", אותו בנה פולונסקי, יש סדק מסוכן. אתמול (שבת) הופיעו השניים יחד באולפן טלוויזיה, והאיבה ביניהם הייתה גלויה מהרגע הראשון.

בשלב מסוים אמר פולונסקי כי "כולם אחראים כאן - אחד טייס, השני מתעסק בתרנגולות. התעייפתי כבר, פשוט בא לי לדפוק למישהו אגרוף בפרצוף". לבדב לא התאפק, קם מכסאו ומיהר לענות: "רוצה לנסות?". הרוחות נרגעו מעט, לבדב התיישב חזרה וחילופי הדברים נמשכו, אלא שאז הצביע פולונסקי על לבדב, והחל לומר, "האיש הזה, למשל, לפני שלוש שנים אמר שמגדל...".

בשלב זה קם לבדב על רגליו שוב, חבט בפולונסקי בכל כוחו והעיף אותו אחורה עם כסאו. פולונסקי - בעצמו לא פראייר, בהיותו קצין צנחנים לשעבר - מיהר לקום על רגליו ולצעוד חזרה ל"זירה", רק כדי לראות אגרוף נוסף של לבדב טס לעברו - ומחטיא. הוא לא נראה פצוע, אך מאוחר יותר פירסם ברשת תמונות בהן ניתן לראות כי מכנסיו נקרעו והוא נחתך ברגלו.

אשר ללבדב, הוא אפילו לא חשב להתנצל. להיפך, לאחר השידור מיהר לכתוב פוסט בבלוג שלו, בו הצדיק את מעשהו, וטען כי פולונסקי היה "אגרסיבי" כלפיו לאורך השידור כולו. "כשהמצב קריטי, אין ברירה", הסביר. "אני לא רואה סיבה להיות זה שיחטוף את המכה הראשונה. ניטרלתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully