וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה מול עיריית פתח תקוה: "תנו לילדינו ללמוד"

15.9.2011 / 14:19

הורים וילדים הפגינו מול עיריית פתח תקוה במחאה על כך שהיא מונעת את רישומם של ילדים מאזורי רישום מרוחקים לבית הספר "גורדון" בעיר: "מתגעגעים לחברים"

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כ-200 הורים וילדים הגיעו הבוקר (חמישי) להפגין מול הכניסה לעיריית פתח תקוה, במחאה על מניעת רישומם של ילדים מאזורי רישום מרוחקים לכיתה א' בבית הספר "גורדון" בעיר על ידי העירייה. זהו שלב נוסף במחאה הנמשכת מאז פתיחתה של שנת הלימודים על ידי ההורים לילדים הלומדים במוסד, בשיתוף משפחותיהם של מסורבי הרישום, כשההורים אף השביתו את הלימודים במוסד אתמול. בשעה 17:00 צפויים להגיע עוד הורים רבים על מנת להצטרף למחאה.

הילדה גליה, שלא אושר לה להירשם לבית הספר, אמרה לוואלה! חדשות כי היא "מאוד רוצה שיפתחו את הבית ספר בשביל שכל הילדים ילמדו. מה הבעיה שלהם? את כל הילדים החדשים לא מכניסים. אני כמעט מסיימת את כל החוברות, אבל אני רוצה את כל החברים שלי ואני רוצה ללכת לבית ספר".

עניין נוסף המעורר את זעם המפגינים, רובם עולים חדשים ממדינות חבר העמים, הוא הפסקת פעילותו של מוסד "בית עולים", שארגן פעילויות העשרה וחינוך לילדים ומבוגרים בעיר. "יש אנשים, גם בגיל פנסיה, שזה הבית השני שלהם", אמרה תושבת העיר, ז'אנה וקסלר.

עוד על פתיחת שנת הלימודים בפתח תקווה:
עתירה: "עיריית פתח תקווה מפלה ילדים אתיופים"
תלמידים לא רשומים והוריהם פלשו לבית ספר בפ"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully