וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה המונית בתיכון בשפרעם: 3 נפגעים ו-6 עצורים

האלימות במוסדות החינוך נמשכת: שוטרים הוזעקו לתיכון בשפרעם בעקבות דיווח על קטטה רבת משתתפים. במהלך הקטטה עשו תלמידים שימוש בגז מדמיע. שישה תלמידים נעצרו

קטטה רבת משתתפים פרצה הבוקר (חמישי) בתיכון בשפרעם, שבה היו מעורבים תלמידים בני 15 עד 17. במהלך הקטטה עשו תלמידים שימוש בגז מדמיע וכתוצאה מכך נפגעו תלמיד ומורה בתיכון באורח קל.

מנהל התיכון נפגע אף הוא באורח קל, לאחר שניסה להפריד בין הנצים. שוטרים שהגיעו לתיכון עצרו שישה מהתלמידים שהשתתפו בקטטה. במקביל, צוותים רפואיים העניקו טיפול לנפגעים.

בתוך כך, הבוקר נעצרו עשרה תלמידי תיכון בחיפה בגילאי 14-17 בידי שוטרי מפלג הנוער של מחוז חוף בחשד שתכננו ליישב סכסוך בין שתי חבורות יריבות, תוך שימוש באלות וסכינים. בעקבות מידע שהגיע לחוקרי המשטרה, נעצרו החשודים הבוקר בכניסה לבית ספרם. ברשות שניים מהם נמצאו סכינים וברשות אחרים נמצאה אלה וכן גז מדמיע. רב פקד אפי פז מסר לוואלה! חדשות כי בכוונת החוקרים לבקש מחר להאריך את מעצר השניים שברשותם נמצאו הסכינים.

אתמול נעצר נער בן 16, בחשד שתקף מורה בתיכון בתל אביב. במשטרה חושדים כי הנער כלא ביום שלישי את המורה במחסן בתחומי בית הספר וריסס לעברו גז מדמיע. חקירת המשטרה העלתה כי המורה הגיע למחסן הסמוך לכיתה לפני תחילת השיעור ותלמידים ששהו במקום סגרו את דלת המחסן ומנעו ממנו לצאת. בשלב מסוים התלמיד שנעצר פתח את דלת המחסן וריסס גד מדמיע לעבר המורה.

לאחר פניית בית הספר למשטרה, הגיעו שוטרי מחלק הנוער של מחוז יפתח בראשותו של רב-פקד גוב יעקב למוסד, ועצרו את הנער. יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו) אמר בתגובה למעצר התלמיד כי "מדובר בפריצתם של גבולות חדשים ומסוכנים, המשתקים את יכולת ההוראה והניהול של מערכת החינוך. יש למצות את הדין עם הנער התוקף".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "משרד החינוך רואה בחומרה רבה את האירוע, ויפעל באמצעים המשמעתיים החמורים ביותר כנגד התלמידים המעורבים במעשה האלימות. מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, הנחתה לכנס לאלתר מועצה פדגוגית על מנת לקבל החלטה מיידית בעניין הרחקתם לצמיתות של התלמידים. במקביל, ביקשה מנהלת המחוז לקיים פעילות הסברתית – חינוכית בקרב תלמידי בית הספר".


עוד בנושא:
אתמול: תלמיד נעצר בחשד שנעל מורה במחסן
בחודש מרץ: תלמידים שבו כיסא על ראשה של מורה
וגם זה קורה: מורה מהצפון הותקפה בידי תלמידים - ופוטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully