וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני סי מתוודה: "אני רוצה להיות נערצת, אבל על ידי גבר"

31.8.2000 / 18:18

הכוכבת, שלאחרונה פורסם כי היא לסבית מגיבה: "אני לא לסבית, אבל היו זמנים שרציתי להיות בגלל שכל הגברים הם נבלות"

עוד סיפור טיפוסי של בדידות בצמרת. בראיון חושפני לצהובון "מירור" הבריטי, מתארת הספייס גירל הספורטיבית מלאני סי, את חייה בצל ההצלחה והפרסום.

"בהתחלה חשבתי שזה משעשע", אמרה מלאני על הפרסומים האחרונים שהיא לסבית, "אבל הרבה מעריצות לסביות התחילו לשאול מתי אני יוצאת מהארון. התחלתי להרגיש אשמה, בגלל שאני לא לסבית. היו זמנים שרציתי להיות, בגלל שכל הגברים הם נבלות. את יודעת למה אני מתכוונת?"

מלאני שיתפה את קוראי הצהובון עם תחושותיה, וסיפרה איך היה לה קשה עם כל התהילה, הכסף והפרסום שנפלו עליה כך פתאום - "זה לקח לי המון המון זמן לסדר את הראש, להבין מה קרה לי, ולהמשיך עם חיי", אמרה הכוכבת. נוסף על כל "הצרות", נאלצה הספייס המיוסרת להתמודד עם הפרידה מהחבר ג'י מלהקת פייב. לטענתה חיי הזוהר של כוכבת פופ לא מפצים על הבדידות שהיא חשה.

"אני מרגישה בודדה. אני חושבת שהדבר הקשה ביותר הוא להופיע מול עשרות אלפי צופים, לתת להם הכל, ואז לחזור לחדר במלון, ולהרגיש כל-כך לבד", מסבירה מלאני, "אני רוצה קשר. זה לא יפתור את כל הבעיות שלי, אבל זה יהיה נחמד - מישהו לחזור אליו, לראות איתו טלוויזיה, מישהו שיעריץ אותי".

השמועה שהיא לסבית פרצה לאחר פרסום תמונה שלה יחד אם חברתה הקרובה יינג - שלמעשה מסייעת לכל בנות הספייס גירלס'. בעוד מלאני מקבלת את השמועות כחלק מהמחיר שעליה לשלם על התהילה והכסף, היא כועסת בגלל הפגיעה ביינג, "היא לא רוצה להיות מפרוסמת. לי משלמים מספיק כדי שאוכל לסבול את זה. זה חלק מעבודתי".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully