וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים תובעים הגננת: "קטעה אצבע הילד בטריקה"

גלעד גרוסמן

12.9.2011 / 0:35

אצבעו של ילד בן 5 נקטעה כתוצאה מטריקת דלת בגן הילדים, האב נאלץ לאסוף את החלק הקטוע וכעת תובע מהגננת מאות אלפי שקלים בגין אשמתה בפציעתו. המפקחת: ”טעות אנוש”. האצבע נתפרה

הוריו של ילד בן חמש, שאצבעו נקטעה בגן, תובעים כ-650 אלף שקל מהגננת של בנם, שלטענתם סגרה בטעות דלת על ידו, וגרמה לפציעתו. בתביעה, שהוגשה אתמול (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד הגננת ועיריית חולון שמעסיקה אותה, נטען כי בינואר אשתקד הגיע הילד בשעת בוקר לגן. כ-20 דקות לאחר מכן קיבלו ההורים שיחה מהגן, בה נאמר להם כי בנם נפגע בכף ידו הימנית מטריקת דלת.

עו"ד כרמי בוסתנאי, המטפל בתביעה, טען כי התאונה נגרמה על ידי הגננת, שלא הבחינה בילד וטרקה את הדלת על כף ידו. כתוצאה מכך נמחצה ידו בין כנף הדלת לבין המשקוף, כך שחלק מאצבע אחת נקטע. אביו של הילד פינה אותו לבית החולים וולפסון בעיר, ולאחר מכן מיהר לחזור לגן לחפש את החלק הקטוע, כדי שיהיה ניתן לחברו חזרה. כשהגיע לגן גילה שהחלק הקטוע הוכנס לכוס עם קרח. הילד עבר ניתוח שחזור של הקטיעה, ואצבעו נתפרה בחזרה ליד.

עוד נטען בתביעה, כי הגן נבדק יום קודם לכן על ידי קצין בטיחות ונמצא תקין. אולם, מספר שעות לאחר התאונה הותקן מגן בדלת מסוג המונע טריקה פתאומית. כמו כן, טוענים ההורים כי המפקחת אמרה לאם שהתאונה נגרמה בגלל "טעות אנוש", והבטיחה למסור לה דו"ח מפורט בדבר נסיבות התאונה, אולם עד היום לא נמסר הדו"ח למשפחה.

לדברי התובעים כתוצאה מהתאונה נגרמו להם הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה לטיפולים רפואיים וכן הפסדי השתכרות, שכן נאלצו להפסיד ימי עבודה. לטענתם, יש לפצות את הילד בגין הפסדי השתכרות עתידיים, וכן בגין כאב וסבל. מעיריית חולון נמסר כי תגובתם תימסר לבית המשפט.

עדכון ראשון: 21:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully