וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בנתניה: מאות דגים מתים נמצאו על חוף הים

אריאל נוי

12.9.2011 / 7:45

מי שהגיע לחוף הים של רשות הטבע והגנים דרומית לפולג הופתע לראות מאות דגים מתים שרועים על החול. הרשויות מנסות לברר כעת האם הדגים מתו מזיהום במים או ממחלה

מאות דגים מתים נפלטו בימים האחרונים לחוף הים דרומית לחוף פולג בנתניה. הדגים, מסוג "אראסים" נמצאו בחוף השייך לרשות הטבע והגנים. מנהל חופי הרחצה בנתניה, ציון שדה, אישר את הפרטים וסיפר לוואלה! חדשות כי "דרומית לחוף פולג נמצאו מאות דגים מתים. בתחילה חשבנו שזה הרעלה או זיהום מהמים והודענו לרשויות שיבדקו. אנחנו לא רגילים למחזות כאלו".

עוד הוסיף שדה כי החוף שבו נמצאו הדגים הוא חוף השייך לרשות הטבע והגנים ואין בו מתרחצים. דגים מסוג "אראסים" הם דגים עם בטן חלקה לגמרי וקשקשים בגב. מקורו של דג זה הוא הים האדום, והדגים שנמצאו בחוף בנתניה הגיעו אליו דרך תעלת סואץ. האראס התאקלם למי הים התיכון ונמצא בדרך כלל בעיקר באזורי ריפים. האראס נחשב לדג טעים וקל בדרך כלל לדוג אותו.

מרשות הטבע והגנים אישרו כי נמצאו דגים מתים בחופי נתניה. מהרשות נמסר כי "הנושא בבדיקה משתי בחינות: האם מקור המוות של הדגים הוא מים מזוהמים או שזה גורם טבעי, כלומר האם תקף את הדגים וירוס שהרג אותם". מעיריית נתניה נמסר כי הנושא נבדק והועבר לטיפול הרשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully