וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסרים כבדים לאחים שהרגו את הילד לאון קלנטרוב

גלעד גרוסמן

11.9.2011 / 14:30

חמישה חודשים לאחר שהורשעו בהריגתו של הילד בן השבע, שלח בית המשפט המחוזי בפתח תקוה את האחים סודמי למאסרים ממושכים. נאור יירצה 22 שנות מאסר ואדיר 19 שנות מאסר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר בצהריים (ראשון) 22 שנות מאסר על נאור סודמי ו-19 שנות מאסר על אחיו, אדיר סודמי, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של הילד לאון קלנטרוב בדצמבר 2009 במושב בני עי"ש. השניים הורשעו גם בביצוע מעשים מגונים בילד ובביצוע עבירות מין בקטינים נוספים.

האחים סודמי הואשמו במקור ברצח, אולם בפרקליטות הסכימו להסדר לאחר שהגיעו למסקנה שישנם קשיים ראייתיים בתיק, בהם פרשנויות שונות להימצאות DNA של האחים על גופתו של קלנטרוב.

בגזר הדין של השופטים אברהם טל, קלרה רג'יניאנו ורמי אמיר נכתב כי "הנאשמים גרמו בהתנהגותם למותו של ילד קטן שהותיר אחריו הורים כואבים שחייהם השתנו מהקצה אל הקצה ונחשפה אזלת ידה של המערכת, שאילו נתנה דעתה להתנהגותם של הנאשמים עם הגשת התלונה הראשונה נגדם והרחיקה אותם מהחברה למסגרת טיפולית מתאימה, ייתכן וניתן היה למנוע את האסון המחריד".

עוד נכתב בגזר הדין כי "עובדות כתב האישום מלמדות כי הנאשמים נהגו לפתות את הקטינים להצטרף אליהם לביתם באופן שהציעו להם דברי מתיקה, משחקי מחשב ומשחק בסוני פלייסטיישן. הנאשמים היו מוכרים למנוח, הוא לא חשש מהם ושילם על כך בחייו. אין מילים היכולות לבטא את הזוועה בהתנהגותם של הנאשמים שגרמה למותו של קטין".

ארתור קלנטרוב, אביו של לאון, אמר לאחר מתן גזר הדין כי "הוא חסר לי, עד סוף חיי הוא ייחסר לי. מי יכול להחזיר לי אותו? אף אחד. העונש לא מספיק, אנחנו נגיש גם תביעה אזרחית. אני לא מבין איך בנאדם מספר בחקירה איך רצח את הילד שלי וזה לא רצח? אני מת להסתכל להם בעיניים שיסבירו לי איך הגיעו למצב כזה שהלך הילד שלי".

עוד בנושא:

הדיווח על הרשעתם של האחים נאור ואדיר סודמי
אביו של לאון קלנטרוב: "ניקח החוק לידיים"
תיעוד: יום הולדתו האחרון של לאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully