וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום (שבת) הפנינג אילוף כלבים בראשון לציון

שלומי עוזיאל

9.9.2011 / 12:21

ההפנינג יכלול מתחם אילוף עם מאלפים מוסמכים, כמו גם בדיקות סיבולת לב ריאה, צפייה בתצוגות כלבי גישוש והגנה - הכניסה חינם וביציאה יקבל כלבכם מתנה

Sealyham terrier. ShutterStock
Sealyham terrier/ShutterStock

היום (שבת, 10.9) תוכלו ליהנות יחד עם כלביכם בהפנינג אילוף הנושא על דגלו את תחום הבריאות ואורח החיים של חברינו, ההולכים על ארבע. כשם שנפש בריאה בגוף בריא היא מנטרה ללא מעט מאיתנו, כך גם בעלי החיים, שלהם אנו דואגים, ייהנו מאריכות ימים על ידי תזונה בריאה, פעילות מבוקרת ונפש בריאה.

בסופם של החודשים החמים, ולאחר שדאגנו לצורכיהם של הילדים, הגיע הזמן לשים דגש על טיפול מקיף לחיית המחמד. ההפנינג יכלול מתחם אילוף, עם מאלפים מוסמכים שיספרו על אילוף גורים, פתרונות להפרעות התנהגות ושיטות מהפכניות לשיפור איכות החיים של כלבכם. בנוסף, אם לא בצעתם בדיקות לאחרונה, אתם מוזמנים לתת לווטרינר לבדוק את כלבכם במתחם סיבולת לב וריאה.

בין פעילות אחת לאחרת במתחם הספורט שיוקם במיוחד לכלבים ובעליהם, תוכלו לצפות בתצוגות כלבי גישוש והגנה, שידגימו את יכולתם המופלאה של הכלבים לבצע פעולות מורכבות ומרהיבות. גם הילדים לא יוזנחו, ובמידה וירצו, יוכלו לקבל איפור מקצועי ומשעשע ברוח ההפנינג. הכניסה חינם וביציאה יקבל כלבכם שי מפנק.

אתם מוזמנים להגיע ליום של כיף, שבת 10.9.11, החל מהשעה 10:00, במתחם הספורט כיף בראשל"צ.
הכניסה חינם!

אילוף כלב. ShutterStock
אילוף כלב/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully