וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גומרים את החודש: אחות

המחאה על יוקר המחיה מאגדת אזרחים רבים, ממקצועות ומעמדות שונים. פרויקט מיוחד של וואלה! חדשות יצא לברר כמה קשה לרופאים, מורים ונהגי מוניות לאזן בין ההכנסות וההוצאות החודשיות

יוליה כהן. מגד גוזני
יוליה כהן/מגד גוזני

מה השינוי שהכי חשוב עבורך במאבק, שהכי יקל על חייך?

"צריך רפורמה במערכת הבריאות. העבודה שלי מאד פיזית ושוחקת - לא צריך רק העלאת משכורת, אלא גם לספק תגמולים שונים שיישברו את השחיקה, לדוגמה שנת שבתון כמו שיש למורים.

חוץ מזה, תנאי המחייה מאד יקרים והמשכורת שלי לא מספיקה בשביל לתת מינימום לילדה שלי וגם לא לי. אני לא מרשה לעצמי הרבה דברים. אני תומכת במאבק האימהות – סביב עלויות הגנים, האוכל והחוגים - זה טירוף! הכל תלוי מקום מגורים ואין אחידות במחירים.

אם הדלק לא היה כל כך יקר אז הייתי קונה אוטו קטן; אלה השיקולים שאנחנו עושים – למה לקנות אוטו אם אין כסף לתדלק אותו? אין גם סיכוי לקנות דירה. זה הזוי לחלוטין, אוכל לעשות את הדברים האלה רק אם אזכה במיליון שקלים".

האם את תומכת במאבק על יוקר המחייה?

"אני תומכת מאד במאבק, ולא מסכימה עם הטענה שלא רואים את הקהילה הרוסית ברחוב. אני 20 שנה בארץ, ואני לא מסתובבת עם דגל רוסי או מחשיבה את עצמי רוסייה. אני ישראלית לכל דבר, והמאבק הזה הוא המאבק שלי!

חייבים להגיע לאיזשהו הסכם או תפנית ואני לא רואה שהדברים זזים, וגם לא רואה איך הם יתחילו לזוז. משפחת שליט יושבת כבר שנה חמישית באוהל ושום דבר לא זז עדיין, והמדינה לא יכולה לשבת כולה באוהלים. חייבים להגיע להסכם - הפער בין מעמד ביניים למעמד הגבוה עצום, וללא מעמד ביניים לא תהיה מדינה. אנשים כבר עוזבים את הארץ בגלל יוקר המחייה, וגם אני חשבתי לא פעם להעתיק מגוריי לחו"ל כי שכר העבודה והתנאים מאד טובים שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully