וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גומרים את החודש: מלצרית

המחאה על יוקר המחיה מאגדת אזרחים רבים, ממקצועות ומעמדות שונים. פרויקט מיוחד של וואלה! חדשות יצא לברר כמה קשה לרופאים, מורים ונהגי מוניות לאזן בין ההכנסות וההוצאות החודשיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה השינוי שהכי חשוב עבורך במאבק, שהכי יקל על חייך?

"לאחרונה החלטתי לחזור לבית הוריי כי לא עמדתי בתשלומים. לא הרגשתי נוח, זה לחזור לחדר הישן, גם פחות עצמאות. חזרתי להורים כדי לחסוך כסף כי כשאתה גר לבד אתה לא ממש חוסך כסף.

מה שחשוב במאבק החברתי הוא שיתנו יותר זכויות. אם יש פה מיסוי גבוה אז צריך לקחת את זה לכיוון דיור טוב יותר, מערכת בריאות טובה יותר ומזון זול יותר. הכל יקר פה.

הגענו למצב שהכל ירוד - וכל הנושאים החברתיים שעולים חשובים ונכונים. אוכל - שזו ההנאה הכי גדולה של החיים - חייב להיות בר השגה".

האם את תומכת במאבק על יוקר המחייה?

" אני בעד המאבק, הלכתי לרוב ההפגנות. כשהתחיל המאבק באנגליה, בסמוך למאבק שלנו, תוך שבוע לקחו שם החלטות ואצלנו – שום דבר לא זז. השינוי לא מגיע. הלוואי שזה ישתנה. אקח חלק בכל פעילות מחאתית שתהיה.

החיים פה יקרים מדי- למה בירה עולה יותר משעת מינימום עבודה? או סרט? אלו דברים לא הגיוניים. אני צעירה ובא לי להנות ומגיע לי להנות, כמו רוב העולם המערבי שבגילי. בישראל פשוט יקר מדי; אולי זה לא כזה יקר אבל ביחס למשכורות שלנו ,זה בהחלט בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully