וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 פריטים ייחודיים לבית הספר

דנה אייזנר

10.9.2011 / 2:00

שנת הלימודים החלה וגיליתם שלעוד 4 ילדים בכיתה יש ילקוט בדיוק כמו של הילד שלכם? אם תציידו אותם באחד מהפריטים הבאים מובטח שהם יהיו יחידים ומיוחדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה זה 7X8? לוח כפל של סטודיו "מירללונה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדבקות סימון כריכים ולוח הכפל

כל הילדים מגיעים לבית הספר עם סנדוויץ' קבור בילקוט, אבל אם תאבזרו את הכריך של הילד הפרטי שלכם במדבקה מתוקה שמדווחת מה מסתתר בין שתי הפרוסות – הילד שלכם יעריך את תשומת הלב. כשיש לכם בבית כמה ילדים והבוקר נראה כמו מפעל כריכים המדבקות יעזרו גם לכם לעשות סדר בסנדוויצ'ים ולא להתבלבל בין החומוס לטחינה.

מוצר יעיל נוסף מבית "מירללונה" הוא לוח הכפל. אמנם בסופו של דבר צריך לדעת אותו בע"פ אבל עד שזה יקרה שימו אותו בספר הלימוד או הדביקו על מחברת החשבון של הילדים ועודדו בעזרתו תרגול ושינון. למי שבעניין יש גם לוח א"ב, ABC ומערכת שעות.

מדבקות לסימון כריכים - 60 יח' - 27 ש"ח, לוח הכפל (וגם א"ב וABC שלושה לוחות- 21 ש"ח. להשיג בסטודיו "מירללונה" וברשימת החנויות באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא מה שמת לי היום?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם לוחות של אותיות הא"ב, ABC ועוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבעים וגירים מתוחכמים

ילדים אוהבים שיש להם כלי כתיבה מיוחד וחדשני להשוויץ בו והעפרונות המסתובבים והגירים התלת ממדיים מבית "קריולה" בהחלט יעשו את העבודה. עפרונות הצביעה המסתובבים נשלפים על ידי סיבוב קצה העיפרון ובגלל עובי החוד הוא אינו נשבר בקלות כמו בעפרונות רגילים ואין צורך בחידוד תכוף.

ערכת הגירים בתלת ממד היא גימיק שיהפוך את הילד/ה שלכם לכוכב ההפסקה. הקטע הוא לצייר עם הגירים על מדרכה, אספלט או משטח בטון (אנחנו ממליצים לבקש אישור לעשות זאת במתחם בית הספר) ואז להרכיב משקפי תלת ממד ולראות את הציור "קופץ" והופך להיות יצירה בתלת ממד. בערכה 5 גירים דו-צדדיים עם צבע שונה מכל צד, זוג משקפי תלת-ממד וחוברת עם רעיונות לציורים מנצחים. את ציורי הגיר ניתן לנקות באמצעות שטיפה במים.

עפרונות מסתובבים - 29.90 ¤, ערכת גירים – 59.99 ¤, מבית "קריולה". להשיג ברשת טויס אר אס, ובחנויות לכלי כתיבה, צעצועים ומוצרי תינוקות. לבירור נקודת מכירה: "הנסיך הקטן" – 08-9426633

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסובב במקום לחדד. הטוויסטבלס של "קריולה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לריב על המשקפיים. גירים לציורי תלת ממד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחברות ויומנים מעוצבים

טינאייג'ריות מתוחכמות בעלות סגנון וטעם טוב ישמחו לגוון את היומנים הממותגים שיש לכ-ו-ל-ם ביומנים מעוצבים בעלי ניחוח וינטאג'י. היומנים של "נוטבוק" עטופים בדפים מקוריים מספרי ילדים ישנים ובנוסף ליופיים הם גם מעודדים שימוש חוזר ומודעות לסביבה ירוקה. בקולקציה גם מחברות שונות במגוון כריכות כולל מחברות שעטיפתן עשויה מתקליטי ויניל ישנים. נערות רוק עכשוויות לא יוכלו לעמוד בפניהן.

מחברות ויומנים ממוחזרים - 59 ¤-69 ¤, מחברות ויומנים מודפסים -29 ¤-49 ¤, מחברות תקליט - 89 ¤. להשיג בנוטבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחברת מתקליט ישן של "נוטבוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם ספר ילדים היום יומן מעוצב. מוצרי נייר של "נוטבוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חותמת אישית

אין לנו שום כוונה להפוך את הילדים שלכם לפקידים קטנים שמחתימים דפים, אבל הגימיק המשרדי הפשוט הזה מלהיב ילדים והאמת שהוא גם יעיל ושימושי. את החותמת ניתן להזמין בחנויות שמוכרות חותמות לצרכים משרדיים ויש אפשרות להוסיף ליד השם ציור של סמיילי, דולפין, קיטי, בוב ספוג או משהו אחר, תלוי במבחר. נוח מאוד לסמן עם החותמת את כל ספרי הלימוד והמחברות וכך לספק לילדים גם זהות אישית עם חתימה וגם למנוע אובדן.

חותמות אישיות - מחיר משתנה. להשיג כאן ובחנויות לציוד משרדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חותמת אישית למחברות וספרי לימוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצר מגניב מחו"ל

כדי לשמור על ייחודיות אפשר לעשות שופינג באתרי אינטרנט כמו eBay ולמצוא תיקים, כלי כתיבה ושמונצעס לקלמר בניחוח חו"לי. זו גם דרך טובה לחסוך כי לעתים אפילו בתוספת דמי משלוח לארץ המחיר שתמצאו עשוי להיות זול יותר ממחירו של מוצר מקביל בארץ.

אם גיליתם פריט מדליק באתר אינטרנט שאינו עושה משלוחים לארץ ניתן להיעזר בשירות של חברת השילוח TNT אקספרס שמציעה פתרון שילוח לישראל עבור רכישות מקוונות באתרים אמריקאיים ואירופאיים. אנחנו שמנו עינינו על הילקוטים המוצעים באתר הזה, על המשחקים הלימודיים באתר הזה ועל חותמות הלו קיטי וקופסת ארוחת העשר כאן

ליחצו כאן למשלוח לארץ של קניות באתרים אמריקאיים ואירופאיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חותמות על עיפרון באתר אולד נייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully