וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S&P מעלות מורידה את דירוג האג"ח של דלק נדל"ן

אורן פרוינד

5.9.2011 / 16:33

חברת הדירוג מעלות S&P הורידה את דירוגה של דלק נדל"ן לרמה D. היא נימקה את החלטתה בעובדה שדלק נדל"ן לא עמדה בתשלום ריבית למחזיקי אג"ח ה' וכן בתשלום חלות וריבית למחזיקי אג"ח כ"ה

חברת הדירוג מעלות S&P הודיעה לפני זמן קצר כי היא מורידה את דירוג כלל האג"חים של דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה לרמה D - הנמוכה ביותר, בעקבות אי תשלום חלויות חוב וריבית. אגרות החוב מסדרה כ"ה, בהיקף של 285 מילין שקל, היו אמורות להיפרע ביום ראשון האחרון ומשלא שילמה החברה את חובותיה, הורידה מעלות את דירוגה של דלק נדל"ן למצב של חדלות פירעון.

בהודעת מעלות נכתב כי "הורדת הדירוג ל-D נובעת מן העובדה כי דלק נדל"ן לא עמדה בתשלום ריבית למחזיקי אגרות החוב מסדרה ה', אשר תאריך היעד שלה היה ב-28 באוגוסט 2011, וכן בתשלום חלות וריבית למחזיקי אגרות חוב מסדרה כ"ה, אשר תאריך היעד שלו היה ה-3 בספטמבר 2011".

בנוסף כותבים כלכלני מעלות כי הם מעריכים שהחברה לא תשלם חלויות אג"ח בגין סדרות אגרות החוב האחרות ברגע שיגיע מועד הפירעון, הן בשל מצב הנזילות הנוכחי והן בשל חשש להעדפת נושים. עם זאת, לא מן הנמנע לציין כי אי תשלום החובות של דלק נדל"ן לא הפתיע אף אחד בשוק, לאחר שהחברה ביקשה לדחות את תשלומי הפירעון של כלל האג"חים שלה לפני יותר מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully