וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גומרים את החודש: מעצבת גרפית

המחאה על יוקר המחיה מאגדת אזרחים רבים, ממקצועות ומעמדות שונים. פרויקט מיוחד של וואלה! חדשות יצא לברר כמה קשה לרופאים, מורים ונהגי מוניות לאזן בין ההכנסות וההוצאות החודשיות

משלח יד. דרור עינב
משלח יד/דרור עינב

* בן זוגה של מיכל משתכר בממוצע 7,000 שקלים נטו בחודש

מה השינוי שהכי חשוב עבורך במאבק, שהכי יקל על חייך?

"מבחינתי אני מרגישה את זה בדיור- עוד מעט אנחנו סוגרים 3 שנים בדירה הזו, אבל היא קטנה עלינו וזה בלתי אפשרי בשום צורה שהיא למצוא דירה בת 3 חדרים . שנינו בעלי מקצועות חופשיים, אני עובדת גם כפרילנס ובן זוגי תסריטאי ואנחנו זקוקים לחדר נוסף למען ההתקדמות בעבודה. המחירים הם לא שפויים.

אנחנו נדחקים אט אט החוצה מתל אביב; אני מפחדת שהעיר תאבד את כל הצעירים שלה מכורח ההתנהלות שלה - ולהידחק החוצה ללוד זה לא פתרון בעיניי. עברתי מטבריה לתל אביב, אנחנו עובדים מאד קשה ולא מצליחים לחסוך אגורה, כי פשוט הכל הולך על מחייה. אנחנו רוצים להתחיל את חיינו ושיהיה לנו עתיד, אבל זה פשוט בלתי אפשרי לחסוך כי הכל יקר מדי".

האם את תומכת במאבק על יוקר המחייה?

"אני תומכת במאבק. יש משהו הרואי ונכון במחאה הזו שמגיעה מאיתנו. הייתי בכל ההפגנות, ומגיעים לחזק את ידם של אנשי האוהלים ברוטשילד. חייבים לשנות את ההתייחסות לאזרחים. הדיור זו סוגייה בוערת ונוגסת בחיינו אבל השינוי חייב להיות ארוך טווח והממשלה צריכה להבין שהיא צריכה לשרת את האזרחים ולא את הטייקונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully