וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה פצועים בתאונת דרכים סמוך למשואה שבבקעה

יהושע בריינר ואריאל נוי

1.9.2011 / 11:48

מצבם של שניים מהפצועים קשה ושני בני אדם נוספים, בהם נער בן 17, נפצעו בינוני. דובר מד"א זכי הלר: "הפצועים בהכרה. אחד מהם סובל מפגיעה בראש והאחרים עם פציעות בטן וגפיים"

ארבעה בני אדם נפצעו הבוקר (חמישי), מהם שניים קשה, בתאונת דרכים בין שתי מכוניות בכביש 90 בבקעת הירדן, סמוך למשואה. פרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום, והעניקו טיפול לפצועים, שכמה מהם נלכדו בכלי הרכב. מסוק הוזעק כדי לפנות את הפצועים לבתי החולים בירושלים.

דובר מד"א, זכי הלר סיפר כי "סמוך לשעה 10 בבוקר קיבלנו קריאה על התנגשות בין שני כלי רכב בכביש 90, בין מושב משואה לנתיב הגדוד. עם קבלת הקריאה הוזעקו למקום אמבולנסים וצוות סיוע של מד"א. במקביל צוות החילוץ שלנו הזעיק מסוק של מד"א ומסוק צבאי. כל אותו זמן הפרמדיקים שלנו בשטח העניקו טיפול רפואי לשלושה פצועים ברכב".

"שלושתם בהכרה", המשיך הלר. "אחד מהם סובל מפגיעה בראש והאחרים עם פציעות בטן וגפיים. אחד מהם, נער בן 17, פונה בניידת לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבו בינוני. שלושת הפצועים האחרים, שניים מהם במצב קשה ואחד בינוני, פונו לבית החולים הדסה עין-כרם בעיר."

שלשום נהרג רוכב אופניים מפגיעת משאית בקטע שבין מחלף גנות למחלף קיבוץ גלויות בכביש מספר 1. אחד הנתיבים נחסם לתנועה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully