וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לילדי שדרות: הלימודים בעיר ייפתחו כסדרם

רמי שני

31.8.2011 / 10:30

עיריית שדרות חזרה בה מכוונתה להשבית את הלימודים ב-1 בספטמבר. הסיבה: התערבותו של ראש הממשלה. הורים שעתרו בנושא לבית המשפט: "זהו בעצם ניצחון של ילדי שדרות"

עיריית שדרות החליטה כי הלימודים ברחבי העיר, יחלו מחר (חמישי), 1 בספטמבר, כסדרם. זאת לאחר שבתחילת השבוע הורה ראש העירייה דוד בוסקילה להשבית את הלימודים, במחאה על קיצוץ בתקציבים.

בעירייה הסבירו הבוקר כי "לאור התערבותו של ראש הממשלה במשבר ונכונותו לקיים דיון בראשותו לפתרון הבעיות הקשות של העיר שדרות שנגרמו עקב קיצוצים קשה, נענה ראש העירייה דוד בוסקילה לבקשתו של נתניהו ומזכיר הממשלה צבי האוזר, מתוך תקווה כי ממשלת ישראל תעמוד לצד שדרות במציאת פתרונות מתאימים".

עוד נמסר מהעירייה כי "שדרות היא לא עוד עיר בארץ, שדרות היא כיפת הברזל של מדינת ישראל כולה". ראש העירייה בוסקילה אמר כי "אני מעריך את האחריות שגילה ראש הממשלה ובחר לעמוד לצדם של ילדי שדרות, ואני מקווה כי התערבותו תביא לפתרון המיוחל".

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, היה אמור לדון הבוקר בעתירה שהגישו הורים משדרות נגד החלטת העירייה להשבית את הלימודים, אולם לאחר שהעירייה חזרה בה מהחלטתה, משכו ההורים את עתירתם. אלון דוידי, אחד ההורים שהגישו את העתירה אמר כי "אני שמח שהעתירה הביאה לכך שראש העיר התעשת וביטל את ההחלטה שלו להשבית את פתיחת שנת הלימודים. זהו בעצם ניצחון של ילדי שדרות. ראש העירייה הבין שהוא עלול להתבזות בבית המשפט".

שפרו את מערכת החינוך וזכו בפרסים


עוד בנושא:

הדיווח על איומי ההשבתה של עיריית שדרות
הורים בדרום מאיימים: "לא נפתח את שנת הלימודים"
שנת הלימודים בפתח, ובתי הספר בדרום טרם מוגנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully