וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה הישראלית: בהונגריה כבר אוהבים אותנו

כנסיה שנלחמת באנטישמיות קיבלה את משפחת צמח בהונגריה, שם למדו שיעורים על הגבול הישראלי-מצרי והסלט הערבי. וואלה! ממשיכה ללוות מדי שבוע את המשפחה במסע הההסברה שלה

יח"צ - חד פעמי

משפחת צמח מהמושב קדש ברנע החליטה להגשים חלום ולצאת למסע של שנה סביב העולם. אולם במקרה שלהם לא מדובר בטיול מוצ'ילרוס אחרי צבא, כי אם במסע הסברה ב-27 מדינות וארבע יבשות.

לפני תשע שנים הם התיישבו במושב שברמת הנגב, הקימו מפעל קולינרי ונדהמו מהתגובות החיוביות של תיירים מחו"ל שהגיעו עד למדבר הישראלי כדי ללמוד על הפרחת השממה. מהסיבה הזאת, החליטו ההורים אוקסנה (42) וחמי (40) שהסברה משפחתית, תוך כדי יצירת מפגשים עם אנשים בחוץ לארץ, תוכל לעזור למוניטין המושמץ לפעמים של ישראל והישראלים. לצורך העניין הם גייסו את שלוש בנותיהם: גלי (13), תמר (11) ומיכל (4) למסע חובק עולם.

וואלה! תלווה את משפחת צמח במסע המיוחד שלה. מדי שבוע תוכלו לעקוב אחר המקומות, המפגשים והאנשים שנקרים בדרכם של בני המשפחה.

בפרק השלישי משפחת צמח עוזבת את יוון ומגיעה לתחנה השניה במסע, הונגריה. שם כבר אפשר לזהות את עבודת ההכנה היסודית שנעשתה בארץ ובאה לידי ביטוי במפגשים מתוכננים מראש וסיקור תקשורתי רחב של המקומיים.


במאי: דני בורשבסקי

פרוייקט המשפחה הישראלית, פרק 1: יוצאים לדרך

פרוייקט המשפחה הישראלית, פרק 2: מזדהים עם היוונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully