וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכסית הקטנה: קמילה דוכסית קורנוול אימצה גורה חסרת בית

4.9.2011 / 10:34

לאחר קייט מידלטון, הצטרפה לאחרונה חברה חדשה למשפחה הבריטית המלכותית. אשת יורש העצר הנסיך צ'ארלס, אימצה את בת', גורת ג'ק ראסל טרייר חסרת בית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בת', דיירת חדשה בארמון סיינט ג'יימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגורה העונה לשם בת' הגיעה לפני כמה שבועות למקלט החתולים והכלבים הוותיק 'באטרסי' (Battersea) בדרום מערב לונדון וחיכתה מאז לבית חם. למזלה, שהותה במקלט הייתה קצרה במיוחד והיא לא יכלה לקוות לסוף טוב כמו זה שזכתה לו. הטריקולורית בת ה-12 שבועות עברה למשכנה החדש - 'קלארנס האוס', משכנם הרשמי של צ'ארלס וקמילה בשטח ארמון סיינט ג'יימס בלונדון.

מקלט 'באטרסי' קיים כבר למעלה ממאה חמישים שנה והוא משמש כבית עבור חתולים וכלבים נטושים. ב-1884 העניקה המלכה ויקטוריה את חסותה עליו ומאז הפכה משפחת המלוכה לפטרוניתו. כחלק מהאחריות המלכותית נכחה הדוכסית בסתיו שעבר בפתיחת "חתולייה" חדשה במקלט המפורסם. בעת הביקור היא ציינה כי תשמח לאמץ כלב מגזע ג'ק ראסל במקום כלבה האהוב פרדי שמת לפני כשלוש שנים בגיל 21. הקשר בין הכלב למשפחתה של הדוכסית היה כה מיוחד עד כי לפני שנה בנה של הדוכסית טום החליט לקרוא לילדו גם כן פרדי.

קמילה הדוכסית מקונוול בביקור במקלט חיות המחמד באטרסי (Battersea בלונדון, אנגליה, 27 אוק' 2010 גטי Chris Jackson. AP
הדוכסית בביקור בביקור במקלט חיות מחמד Battersea בלונדון, אוקטובר 2010/AP

בחודש יולי האחרון הגיעו למעלה ממאה כלבים אל המקלט וכאשר נתקלו עובדי המקום בגורת הג'ק ראסל טרייר בת' הם זכרו את דבריה של הדוכסית ופנו אליה בשאלה אם תרצה לאמצה. הדוכסית ששהתה באותה עת בחופשה מלכותית בסקוטלנד יחד עם בעלה הנסיך צ'ארלס ביקשה שיישלחו לה לתיבת המייל תמונות של הגורה. מכאן והלאה כל הסיפור הוא היסטוריה, שכן הדוכסית החליטה לאמץ את הגורה וסיפרה כי הייתה זו אהבה ממבט ראשון. ההתרגשות מהאימוץ באה לידי ביטוי במסר שהועבר ליומון הבריטי 'דיילי מייל' בו צוטטה הדוכסית: "תנחשו מה? אימצתי גורה. לא יכולתי לעמוד בפניה. היא מדהימה. אני מאוד מתרגשת ומחכה לרגע שבו היא תכיר את כל המשפחה".

הדוכסית שילמה את מלוא המחיר עבור חבילת אימוץ וחיסון של הגורה בעלות של כמאה לירות שטרלינג.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
'קלארנס האוס', ביתה החדש של הגורה בת'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בת' הגורה מצטרפת אל משפחת המלוכה המורחבת שכוללת את שתי כלבותיה הבוגרות של הדוכסית, גם הן מסוג ג'ק ראסל טרייר: טוסקה, בתו של פרדי, כלבה האהוב שמת לא מכבר, ורוזי נכדתו. הדוכסית שחששה מעט מהפגישה בין כלבותיה הבוגרות לגורה החדשה התבדתה ודוברה מסר כי: "הן מסתדרות נהדר". חשש נוסף שהביעה הדוכסית כבר לפני שנה היה מהמפגש בין חמשת נכדיה הקטנים ובין גור כלבים שובב. אנשי צוות המקלט יעצו לה לערוך היכרות הדרגתית בין הנכדים לגורה החדשה.

כעת מקווים במקלט 'באטרסי' כי האימוץ המלכותי יעורר השראה בקרב נתיני הממלכה ואלה ילכו בעקבותיה של הדוכסית אוהבת החיות ויאמצו חבר.

באשר לגורה בת', היא כבר מתאקלמת בביתה החדש. סוף טוב מן האגדות בחיים האמיתיים.

דוכסית וחתלתולים: קמילה בביקור קודם במקלט 'באטרסי' לחיות מחמד

שאלות לווטרינר המדור? למאלף הכלבים? או למומחיות התנהגות חתולים? - כתבו לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully