וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי לכם להקשיב לגלן בק

דרור אידר

28.8.2011 / 8:52

גלן בק בישראל במסע תמיכה גדול ומרשים להשבת האומץ, כדבריו, לא לישראל - אלא לעולם המערבי; השבת האומץ המוסרי לעמוד לצד ישראל במאבקה לקיום בטוח. שדרן הטלוויזיה הפופולרי הביא אלפי נוצרים תומכי ישראל, ובהם פוליטיקאים ואמנים - בשעה שרבים מאניני הדעת בשמאל העולמי מחרימים את ישראל.

עצרות התמיכה המרגשות ששודרו לרחבי העולם היו משב רוח מרענן ומחזק. אפשר להאמין לגלן בק בתמיכתו העמוקה בישראל ובעם היהודי. ניכרים דברי אמת. מבחינתו, ישראל משמשת מוצב קדמי של המערב כולו המאוים בידי האיסלאם הקיצוני, ולכן תמיכה בה - כולל ביקורת בונה - היא המעשה האציל והמוסרי ביותר של כל אדם הגיוני ובעל מחשבה חופשית.

אבל אצלנו עיקם השמאל את אפו באנינות השמורה למי שאינו נמנה עם יקירי המחנה. ערוץ 2 המשיך באינדוקטרינציה מבישה כשהוסיף תארים חד-משמעיים לבק - "ימני", "קיצוני" ושאר ירקות סטליניסטיים - שחלילה לא נתפתה לגלות אמפתיה כלפי בק. לא תאמינו, אבל "השלום אינה מילה שגורה בפיו". איזה כופר! אורוול לא היה מנסח זאת טוב יותר. אבל בק דיבר על מה שרבים יודעים - שה"שלום" המדובר איבד מזמן את משמעותו והפך למבוא ופתח להשמדת ישראל.

ל"הוכחת" העמדה העוינת כלפי בק הובאו בתקשורת התבטאויות לא מוצלחות שלו. הדברים שאמר נגד אובאמה מחווירים לעומת הנאצות וההשמצות שנתניהו ספג מאותם כלי תקשורת אנינים, אבל הם לא כונו "קיצוניים". מחאת האוהלים - רבים קישרו אותה גם עם כוחות שמאליים, אנרכיסטיים וקומוניסטיים. בק לא חידש דבר. לחובתו עומד דבר אחד: עמידתו האיתנה על ריבונותה של ישראל וזכותה להתיישב בכל מקום בארץ. בק המסכן עשה מזמן את מה ששלי יחימוביץ' עשתה אך בשבוע שעבר - הוא לא רואה בהתנחלויות מכשול או בעיה, אלא זכות טבעית בתחום הקונצנזוס הישראלי. אגב, יחימוביץ' עברה טיפול אינקוויזיטורי דומה מצד הכנסייה השמאלית בתקשורת על דברי הכפירה שהשמיעה.

חזרו לקרוא בתנ"ך כמות שהוא

שוב ושוב מאיימים עלינו ברצונם של נוצרים אוהבי ישראל אלה לנצר אותנו, להוביל לארמגדון קטסטרופלי כדי להחיש את ביאתו השנייה של משיחם. אלו דברים של בורים ועמי ארצות שאינם מבחינים בין זרמים נוצריים וניזונים משמועות. הדברים מתייחסים גם לחלק מהציבור הדתי המצטמרר כל אימת ששומע את השם ישו. ובכן, היה בהיסטוריה יהודי בשם ישו ששמר מצוות והאמין בעיקרי האמונה היהודיים ומעולם לא המיר דתו. הביקורת שהשמיע כלפי האליטה הצדוקית הושמעה פעמים רבות בהיסטוריה שלנו. היהודי הזה הפך לעוגן המרכזי באמונתם של מיליארדים בעולם. הוא משיחם; לא משיחנו. אז מה הבעיה?

אני מציע לשמוע את נאומו המרגש של ג'ון הייגי, מראשי הכנסייה האוונגליסטית, בעצרת של בק, כדי להבין אילו כוחות אמונה מצטרפים לצד ישראל והעם היהודי באחת משעותינו הקשות. הייגי ועמיתיו עשו מעשה של פעם ב-2,000 שנה: הם ביטלו את תיאולוגיית ההחלפה. זה עקרון העל שעמד ביסוד הכנסייה הנוצרית מאז ומעולם, ולפיו, משדחו היהודים את משיחיותו של ישו, עזבם האל ובחר בכנסייה. מאז היהודים הם "ישראל שבבשר", צאצאיו הביולוגיים של עם ישראל, בעוד הכנסייה היא "ישראל שברוח", כלומר העם הנבחר.

האוונגליסטים חזרו לקרוא את התנ"ך כמות שהוא: "ישראל" הוא העם יהודי, העם הנבחר. מבחינתם, אלוהים לא עזב מעולם את עמו. הם אסירי תודה על שהענקנו להם את ישו ושליחיו שהיו כולם יהודים. הם קוראים את ההבטחה האברהמית "ואברכה מברכיך ומקל?ל?ך? אאור" כציווי: מי שיתמוך בישראל וביהודים - יבורך; ומי שיסית נגדם ויפגע בהם - יאבד את עולמו. כך אירע, להשקפתם, לאימפריות כמצרים, רומא, ספרד, בריטניה ועוד.

לאחר שנים של עלבונות מתמשכים גם מצד מי שאמורים להיות בעלי ברית, עצרת התמיכה בישראל של אלפי האוונגליסטים השיבה רוח טובה על פניה של החברה הישראלית. תודה, גלן בק. אלוהים יברך אותך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully