וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו לשבת בבוקר: איך להתמתח לקראת יום של חופש

שלומי עוזיאל

10.9.2011 / 11:40

מתעוררים ליום מנוחה? התמתחות נכונה מומלצת ממש כמו מנוחה נכונה. חתלתולים יודעים לעשות זאת - צפו, הפנימו ונסו זאת, אם לא הבוקר, אז ביום שבת הבא

«iframe width="460" height="280" src="https://www.youtube.com/embed/fAjcw4s4YbQ" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

בזמן שאנחנו, בני אנוש, יושבים חלק ניכר משעות היום על כיסאות מול מחשב, על מושבי רכב או על סתם נזרקים על הספה, ובכך, מאפשרים לשרירינו להתכווץ, החברים שלנו בממלכת החי מתמתחים בצורה טבעית, כל הזמן.

החתלתול החמוד כאן מדגים כמה נחמד להתמתח בעת התעוררות משינה ערבה. הכפות נמתחות הרחק מל הראש, טפרים נפרשים ככל הניתן, הרחק אחד מהשני, צוואר מתארך, ובהתאמה, הרגליים האחוריות נמתחות, מאפשרות לשרירים הקטנים להתיישר ולהתפרש, לאחר נמנום צהריים קליל.

כולנו התמתחנו בקביעות בשלב כזה או אחר בחיינו, וחלקנו עושים זאת עדיין. אין להקל ראש בפעולת ההתמתחות, היא חשובה לגוף, כשם שהיא חשובה לנפש. אנרגיה מחודשת מובטחת. אל תעצרו רק בעצמכם. ספרו לחברים ולמשפחה. שכנעו אותם להתמתח גם כן. שלבו בחייכם, בכל בוקר, צהריים וערב, רגעי התמתחות שלווים והאושר ימתין לכם מעבר לפינה. צפו בחתלתול עם הבטן העגלגלה, נראה שהוא יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully