וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפות משתוללות בצפון, עשרות מטיילים פונו

קובי דוד

25.8.2011 / 20:37

אחר הצהריים התלקחה האש באזור סוסיתא ברמת הגולן. הכבישים 91 ו-98 נחסמו לתנועה ומטיילים התבקשו לא להתקרב לאזור. בעקבות משב הרוח העז באזור, מתפשטת השריפה לעבר כפר חרוב

שריפה פרצה אחר הצהריים (חמישי) באזור סוסיתא שברמת הגולן והיא מאיימת כעת על שמורת נחל מיצר. בשעות האחרונות הגיעו למקום צוותי כיבוי מאיגוד גליל-גולן והכוחות פועלים להשתלט על הלהבות בשיתוף עם מטוסי כיבוי. לא דווח על נפגעים או על נזק.

בעקבות השריפה נחסם לתנועה כביש 98 המוביל לאזורים מבוא חמה, כפר חרוב וכביש המפלים. גם כביש 91 בקטע שבין עין גב לסוסיתא חסום לתנועה. האש ממשיכה להתקרב לעבר כפר חרוב, אולם בשלב זה לא נשקפת סכנה ליישוב ואין כל פינוי של תושבים. מכיבוי אש נמסר, כי הרוחות העזות באזור מגבירות את הלהבות. כוחות המשטרה שפזורים באזור מונעים ממטיילים להגיע למקום.

במקביל, באזור חצור הגלילית, סמוך לקבר חוני המעגל, משתוללת שריפה נוספת ומהמקום פונו כ-30 מתפללים. כרגע לא נשקפת סכנה למתפללים וכוחות הכיבוי פועלים להשתלטות על האש.

רק ביום שלישי הצליחו צוותי הכיבוי להשתלט על שריפה שפרצה יום קודם לכן באזור מבוא חמה שברמת הגולן. הכבאים הפסיקו את ניסיונות הכיבוי הלילה בשל החשיכה, והבוקר חידשו את הפעילות בסיוע מטוסי כיבוי של חיל האוויר. השריפה כילתה מעל 10,000 דונם באזור, אולם לא דווח על נפגעים או על נזק.

עוד באותו נושא
10,000 דונמים עלו באש בדליקה ברמת הגולן
הכבאים לנתניהו: "עדיין חסר לנו ציוד וכוח אדם"
אש בתמונות: השריפה שהפחידה את תושבי ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully