וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב חדרה בן 81 הטריד מינית ילדה בת 12

אריאל נוי

25.8.2011 / 16:29

על פי החשד הקשיש ניגש לילדה בת 12 ברחוב הגיבורים בחדרה, שוחח איתה ואז חיבק אותה בחוזקה. הילדה הנסערת סיפרה על האירוע לאמה וזו זיהתה אותו לאחר כחודש וחצי והזמינה את המשטרה

תושב חדרה בן 81 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שהטריד מינית ילדה בת 12. מפאת גילו של הקשיש, הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים, לאחר שהמתלוננת זיהתה אותו ברחוב. רב-פקד רמי רז, סגן מפקד תחנת המשטרה בחדרה, אמר כי החשוד מכחיש את המיוחס לו, אך הודה כי היה במקום שבו לכאורה התבצעה העבירה.

אמה של הילדה סיפרה לוואלה! חדשות כי המקרה אירע בתחילת החופש הגדול ברחוב הגיבורים בחדרה. הילד טיילה ברחוב ולפתע, לדברי האם, נצמד אליה הקשיש והחל להסביר לה איך לחצות את הכביש. האם סיפרה כי הילדה מאוד ידידותית ולכן דיברה איתו. הקשיש הזמין אותה לשבת על ספסל אך היא סירבה. לפתע, לדברי האם, הוא חיבק אותה בחוזקה, ואמר לה "כפרה עלייך". הילדה נבהלה אך הוא סירב להרפות, ואחרי כמה דקות היא נחלצה וברחה.

לדברי האם, הילדה הגיעה הביתה נסערת וסיפרה לה מה עבר עליה. "חיפשנו אותו אך לא מצאנו. מאז במשך חודש וחצי אני מנסה לאתר אותו", סיפרה האם. "אתמול בערב ראיתי אותו וקראתי מיד למשטרה שעצרה אותו. הילדה שלי עולה לכיתה ז', אני מקווה שהכל יהיה מאחורינו", אמרה.

arielnews@walla.com

עוד בנושא הטרדות מיניות:
אישום: הטריד מינית מעל אלף קטינות באינטרנט
אישום: ביצע מעשי סדום בנערה בת 14 שהכיר ברשת
חשד: מפקד בבה"ד 1 הציץ לחיילות במקלחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully