וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף מוצב של חמאס, הפלסטינים: 7 נפצעו בתקיפה

בפעם השנייה היום תקפו כוחות צה"ל ברצועה, והפעם ירו מהאוויר לעבר תחנת משטרה של חמאס בצפון רצועת עזה. בצה"ל דווח על פגיעה במטרה. פלסטינים: שבעה בני אדם נפצעו בתקיפה

בצה"ל ממשיכים להגיב על הירי לעבר דרום הארץ: חיל האוויר תקף אחר הצהריים (ראשון) תחנת משטרה של חמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות דיווחו על פגיעה מוצלחת במטרה. מקורות פלסטינים דיווחו כי שבעה בני אדם נפצעו כתוצאה מהתקיפה, וכי צה"ל תקף גם במספר מוקדים נוספים במרכז הרצועה ובחן יונס שבדרומה. מוקדם יותר דיווחו מקורות פלסטיניים כי ילד בן 12 נפצע באורח קשה כתוצאה מתקיפת חיל האוויר באזור צפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי הותקפה חוליית משגרי רקטות לעבר ישראל בבית לאהיא וכי זוהו פגיעות במטרה.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
עלות יירוט הרקטות מיום חמישי: יותר מ-1.2 מיליון דולר
צה"ל פגע בחולייה ששיגרה רקטות אל אשקלון
חמאס: "אנו במגעים לסיום המתקפה הישראלית בעזה"

לאורך שעות הצהריים המשיך הירי מרצועת עזה לעבר דרום הארץ. שלוש רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים דרומית לאשקלון, ולא דווח על נזק או על נפגעים. בטרם הנפילות נשמעה אזעקה ביישובים שבאזור.

בתוך כך, הליגה הערבית גינתה את המתקפות הישראליות על רצועת עזה, שבהן נהרגו מאז יום חמישי 16 פלסטינים, וקראה לאו"ם להתערב בנעשה. "פרסמנו הודעה לפיה אנו מגנים את המתקפה הישראלית", הודיע מזכ"ל הליגה הערבית, נביל אל-ערבי, בתום ישיבה מיוחדת שנערכה. "האו"ם חייב לנקוט בצעדים הנדרשים כדי לעצור את המתקפה הישראלית בעזה". אל-ערבי לא פירט באילו צעדים מדובר.


לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully