וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 3 צעירים תקפו חברם בגלל משחק פלייסטיישן

קובי דוד

21.8.2011 / 14:48

שלושה צעירים, שניים מהם קטינים, מואשמים בעבירות של איומים ותקיפה. על פי כתב האישום, השלושה תקפו את המתלונן בירי ואלה בעקבות סכסוך שהתגלע על מכשיר פלייסטיישן שהושאל ולא הוחזר

פרקליטות מחוז הצפון הגישה ביום שישי האחרון כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד שלושה נאשמים, שניים מהם קטינים, לבית המשפט המחוזי בנצרת. השלושה נעצרו בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק, קשירת קשר, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום עולה כי סכסוך התגלע בין הנאשמים לבין המתלונן על מכשיר פלייסטיישן השייך לאחד הנאשמים, ניתן בהשאלה לאחיו של המתלונן וטרם הוחזר. בעקבות זאת, סוכם בין הארבעה כי המכשיר יוחזר לבעליו יום למחרת הסכסוך. עם זאת, הנאשמים החליטו להפר את ההסכם וארבו באותו הלילה לאחיו של המתלונן, כשהם מצוידים באלת עץ, ותקפו אותו עד שהצליח לברוח מהמקום.

בהמשך, הגיע המתלונן לביתו של אחד הנאשמים על מנת לברר מדוע תקפו את אחיו. להפתעתו, ירד אחד מהנאשמים הקטינים מביתו, כשהוא נושא רובה טעון בתחמושת, ירה צרור לכיוון פלג גופו התחתון של המתלונן ופגע ברגליו. הנאשם השני, קטין אף הוא, שלף אקדח והצמידו לראשו של המתלונן ואיים להרוג אותו בירייה בראשו. בשלב זה, הצטרף הנאשם השלישי, מצויד באלת עץ, ניגש למתלונן וחבט בראשו, בכתפיו ובגבו.

לבסוף, ברחו כל השלושה מהמקום כשהם מותירים את המתלונן פצוע וחבול. לאחר מכן הוא הובא לבית החולים כשהוא סובל מפצעי ירי בשוק ימין ומשבר מרוסק בברך שמאל.

עוד בנושא:
אחרי שהוכה באכזריות: הקרבן תובע כסף מהתוקפים
אישום: בנות 15 היכו נערה שסיפרה שהן משתמשות בסמים

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully