וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש העיר צפת דחף שוטר שמנע כניסתו לאירוע"

קובי דוד

16.8.2011 / 18:57

לדברי המשטרה, בין השניים התפתח ויכוח קולני שנגרר לאלימות לאחר שהשוטר לא זיהה כי מדובר בראש העיר. שוחט הכחיש שהשתמש בכוח וביקש מהשר לביטחון הפנים, שנכח במקום, לטפל בתקרית

תקרית לא נעימה בפתח פסטיבל הכלייזמרים בצפת: ראש העירייה, אילן שוחט, שהגיע אתמול (שני) לאירוע הפתיחה של הפסטיבל, התעמת עם שוטר תנועה מתחנת משטרת צפת. שוחט הגיע למחסום המשטרתי שהוצב ברחוב הפלמ"ח בעיר על מנת להיכנס למתחם האירוע ולפגוש שם את אורח הכבוד, השר יצחק אהרונוביץ', אולם שוטר התנועה שהיה מופקד על המחסום לא זיהה את ראש העירייה ומנע ממנו להיכנס למתחם. השוטר טען כי הרחוב המוביל למתחם, סגור לכניסה של כלי רכב וציבור.

לטענת הנוכחים במקום, בין שוטר התנועה לבין שוחט התפתח ויכוח קולני לאחר שראש העירייה התעקש להיכנס דרך המחסום הסגור, ומשסורב דחף בכוח את השוטר. גורם משטרתי בכיר שמעורב בפרטי האירוע סיפר לוואלה! חדשות, כי "ראש העירייה, אילן שוחט, הגיע למחסום שהיה סגור. השוטר שניצב שם לא זיהה אותו. שוחט הזיז את המחסום בכוח, ואף דחף את השוטר שהיה במקום. לאחר שיחה עם מפקד השיטור, שוחט נכנס למתחם". שוחט מצידו הכחיש את הטענות כי השתמש בכוח כנגד השוטר, וטען כי לאחר דין ודברים עם צוות השיטור הוא נכנס למתחם.

"לא דחפתי אף אחד, בסך הכל התווכחנו"

מיד לאחר התקרית פגש שוחט בתוך המתחם את השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ומיהר לספר לו על שאירע. אהרונוביץ' הבטיח לטפל בנושא באופן אישי מול כוחות המשטרה ובינתיים הוחלט שלא להגיש תלונות בנושא לתחנת המשטרה עד לבירור השר אהרונוביץ'.

שוחט אמר בתגובה לאירוע, כי "אני לא אעבור על כך לסדר היום. מדובר במעשה שלא ייעשה. זה לא הגיוני שכניסתו של ראש העירייה נחסמת, בייחוד כשהגעתי עם כל האישורים הרלוונטיים". בעניין הטענות כי דחף את השוטר, מסר שוחט כי "אני לא דחפתי אף אחד. בסך הכל הכול התווכחנו. ביקשתי את התערבותו של השר בעניין".

ממשטרת מרחב העמקים נמסר בתגובה, כי "הנושא ייבדק ויופקו לקחים". המשרד לביטחון פנים מסר בתגובה, כי "השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', הפנה את תלונתו של ראש עיריית צפת למפקד מחוז צפון במשטרה, ששוחח עם מר שוחט והשניים יישבו את ההדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully