וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין צ'רלי אבוטבול זומן למשרדי היאחב"ל

אבוטבול התייצב במשרדי היחידה לאחר שהחוקרים טענו כי יש בידיהם מידע בעניינו. עורכי דינו של העבריין אישרו שביקר במשרדי היחידה, אך ביקרו הזימון: "ניסיון נלוז לעורר פרובוקציות"

העבריין צ'ארלי אבוטבול הגיע היום (שני) לשיחה במשרדי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) ברמלה, לאחר שזומן על ידי חוקרי היחידה. החוקרים מסרו לאבוטבול במהלך הפגישה כי ישנן ידיעות מודיעיניות הנוגעות אליו.

עורכי דינו של אבוטבול, יניב פרץ ובועז קניג, אישרו כי הוא ביקר במשרדי היאחב"ל, אך הסתייגו מכך שזימונו על ידי חוקרי היחידה היה בעל משמעות. "אנו סבורים כי מדובר בניסיון נלוז של היאחב"ל לעורר פרובוקציות", מסרו עורכי הדין והוסיפו כי "מרשנו מודע לצורך בשמירה על שלומו וביטחונו. נודה ליאחב"ל אם ינהגו כך מבלי לזמנו ל'שיחת אזהרה' כל שני וחמישי".

עוד בנושא משפחת הפשע:
אלמונים ניסו לחסל את צ'רלי אבוטבול בנתניה
נעצר חשוד בניסיון ההתנקשות בצ'רלי אבוטבול
"משפחת אבוטבול נמחקה מעל מפת הפשיעה בישראל"
פרנסואה אבוטבול נורה למוות בתחנת דלק בשרון

הקישור המשפחתי

בספטמבר האחרון ניצל צ'רלי אבוטבול מניסיון חיסול בנתניה, לאחר שיריות נפתחו לעבר רכבו סמוך למלון כרמל בעיר. איש לא נפגע באירוע ולא נגרם נזק. לאחר כחודשיים נעצר אייל סופר בחשד לאחריותו לניסיון הרצח של אבוטבול. סופר, שמשתייך למשפחת קראג'ה, היריבה של משפחת אבוטבול, היה בעצמו יעד לניסיון חיסול בתחילת חודש ספטמבר. החשוד בניסיון חיסול זה היה צ'רלי אבוטבול, אולם לאחר מכן הוא שוחרר.

בתוך כך, חוקרי היאחב"ל עוסקים בימים אלו בחקירת הרצח של פרנסואה אבוטבול, אחיינו של צ'רלי אבוטבול, שנורה למוות ב-31 ביולי, כשישב במכוניתו בתחנת דלק בחבצלת השרון. רוכב אופנוע, שככל הנראה עקב אחריו, ירה לעברו כמה כדורים, ונמלט. הוא נפצע פצעים אנושים, וצוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר, שם נקבע מותו. פרנסואה היה בנו של פליקס אבוטבול, אחיו של צ'רלי, שנרצח לפני תשע שנים מחוץ לקזינו שבבעלותו בפראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully